قهرمان اسبق کشتی المپیک و جهان گفت:همیشه دعوا بر سر این بوده که کشتی به دست اهلش بیافتد و خوشحالیم که با امدن خادم این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،منصور برزگر در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: همیشه دعوا بر سر این بوده که کشتی به دست اهلش بیافتد و خوشحالیم که با امدن خادم این اتفاق افتاد.خادم تیم ما را قهرمان جهان کرد و فدراسیون یکی از بحرانی ترین روزها را پشت سر گذاشت.بهتر است تا وزارت ورزش هرچه سریع تر تصمیم بگیرد.م
 
وی افزود:سه سال بعد المپیک را در پیش داریم و اگر نتوانیم 6 مدال لندن را بگیریم خیلی مسائل پیش می آیبد که البته خوشحالیم کشتی به دست اهلش افتاد.
 
وی تصریح کرد:بیشتر جوانها جذب رشته هایی می شوند که مسائل اقتصادی مناسبی دارد.وزارت ورزش و جوانان باید به تبلیغات و توجه خاص به کشتی اهمیت بیشتری بدهد.کشتی در حال فراموش شدن است و قهرمانان المپیک غریب هستند.
 
برزگر تاکید کرد:کشتی سنت ماست و ریشه در تاریخ ما دارد و باید در ترویج آن و جذب جوان ها به این رشته کوشا باشیم و امیدوارم که خادم نیز همانطور که در عرصه های دیگر موفق است در این جایگاه نیز به موفقیت برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، برزگر ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار