سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: تمامی کشتی گیران تیم ما طبق قوانین سازمان لیگ به صورت کاملاً قانونی قرارداد خود را به ثبت رساندند.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) در مورد جذب کشتی گیر برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال همچون سال های گذشته براساس قانون عمل کرد و هرگز تخلفی را مرتکب نشده،اما متأسفانه برخی از دوستان صحبتهایی را مطرح می کنند که انصاف را زیر سوال می برد؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا اقدام کشتی گیرانی که با تیم استیل آذین قرارداد داخلی امضاء کرده وبعد با ثامن به توافق نهایی رسیدند اخلاقی بوده است گفت:من هم این حرکت کشتی گیران را نمی پسندم و قبول دارم آنها اشتباه کردند اما با توجه به این که تیم ثامن کاملاً قانونی عمل کرده نباید هر گونه برچسبی به ما زده شود.ضمن آنکه با توجه به این که تیم ثامن الحجج(ع) همواره به تعهداتش در مسابقات لیگ عمل کرده طبیعی است که کشتی گیران زیادی از جمله همین نفرات با من تماس بگیرند و تمایل خود را برای کشتی گرفتن در این تیم اعلام کنند و ما هم براساس نیاز ترکیب تیم را می بندیم.

کاوه با بیان این که بر اساس آئین نامه لیگ قرارداد داخلی مورد تائید نیست تصریح کرد:کمیته انضباطی به هیچ عنوان نمی تواند کشتی گیران ما را جریمه کند چرا که طبق اساسنامه مراجع ذیصلاح که همان دادگاه است باید در این خصوص حکم صادر کند در نتیجه آقایان نباید از طرق مختلف نفرات ما را با محرومیت و این جور مسائل تهدید کنند.

وی اضافه کرد: دو سال با تیم ثامن قهرمان لیگ شدیم که برای برخی از دوستان این موضوع سنگین است به همین منظور با یک چنین جوهایی قصد تخریب این تیم را دارند که باید عرض کنم تا زمانی که هستم اجازه نمی دهم این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار در ادامه عنوان کرد: دوستانی که دم از اخلاق می زنند اگر به وجدان خود رجوع کنند متوجه خواهند شد که منشأبی اخلاقی ها از کجاست،پس آنها نباید با صحبتهای بی اساس خود در محافل ورزشی صورت مسئله را پاک کنند چرا که خودشان به خوبی می دانند واقعیت چیست اما حالا چرا اصرار دارند با مطرح کردن این مسائل  از اصل موضوع فرار کنند وبا فرافکنی اذهان عمومی را فریب دهند من نمی دانم؟!...

وی در مورد صحبتهای منصور برزگر که اظهار داشته باید ریشه دلال ها در کشتی خشکیده شود گفت: من هم با این موضوع موافق هستم اما اگر آقای برزگر مستنداتی دارد چرا ارائه نمی کند،به هرحال این مورد مسئله ای نیست که به راحتی از آن عبور کرد به همین دلیل از کمیته انضباطی تقاضا دارم صحبتهای منصور برزگر را پیگیری و بررسی کند تا شاید بالاخره ریشه این بداخلاقی ها را در کشتی خشک شود و دیگر شاهد دلال بازی در این رشته نباشیم.

پايان متن./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار