مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: توافق ژنو تبلیغات دشمن علیه فعالیت هسته‌ای ایران را خنثی کرد/ مذاکرات دیوار تحریم‌های نامشروع غرب را در هم شکست و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توافق ژنو تبلیغات دشمن علیه فعالیت هسته‌ای ایران را خنثی کرد/ مذاکرات دیوار تحریم‌های نامشروع غرب را در هم شکست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/8/1789564_433.jpg

 خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: توافق ژنو دستاورد بزرگی برای ملت ایران است که توطئه‌های تبلیغاتی غرب علیه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان را خنثی کرد.


جدال غرب با ما بر سر سانتریفیوژ و کاهش درصدی از غنی‌سازی اورانیوم نیست/ غرب به دنبال دشمنی با جوهره قدرت ما یعنی ولایت است
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دعوای غرب با ما بر سر سانتریفیوژ و کاهش درصدی از غنی‌سازی اورانیوم نیست بلکه آنها به دنبال هجوم به ریشه‌ها و اساس منبع قدرت ما هستند و منبع اصلی قدرت ما در عصر حاضر اسلام و ولایت است.


ما امروز یک نیروی دریایی اقیانوسی هستیم/ اسکورت دریایی نزدیک به 2 هزار کشتی نفتی
دریادار سیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: نیروی دریایی در عرصه دریاها خوش درخشید و از چاه‌های نفت کشور محافظت کرد و حتی یک روز صادرات نفت کشورمان قطع نشد، نیروی دریایی نزدیک به 2هزار کشتی نفتی را اسکورت کرد و نتیجه عملیات اسکورت به تعبیر رهبری این بود که اقتصاد کشور سالم ماند.


گزینه‌های روی‌میز "آرزوی کودکانه‌ اوباما"/ ناکامی دشمن از اعمال تحریم‌ها علیه ایران
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ دشمن در جنگ سیاسی و اقتصادی نیز با ناکامی روبه رو شده است به طوری که به صراحت سخن از ناکارآمدی تحریم‌ها و سایر فشارها بر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید.


تقدیر آیت‌الله صافی گلپایگانی از تیم مذاکره کننده ایرانی

 آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با وزیر امور خارجه از تلاش‌های تیم مذاکره کننده ایرانی تقدیر کرد.


استقرار امنیت در آب‌های بین‌المللی مرهون تلاش نیروی دریایی است

 عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به حضور مقتدرانه ناوگان دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین‌المللی، این حضور را نماد امنیت دانست.


ظریف: در اتاق و جلسه‌ای که نماینده اسرائیل حضور داشته باشد نماینده‌ای از ایران حاضر نخواهد شد

 وزیر امورخارجه در رابطه با شایعه حضور نماینده رژیم صهیونیستی در مذاکرات ایران و غرب تاکید کرد: امروز بزرگترین خطر برای جامعه بین‌المللی اسرائیل است و ما در اتاقی که نماینده این رژیم حضور داشته باشد، نمی‌مانیم.


زندانبانان مجاهدان فی سبیل‌الله هستند

معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه گفت: کار زندانبانی مجاهدت می خواهد و کسانی که به این امر مشغول هستند اگر نیتشان خیر باشد مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.


سیدالسّاجدین(ع)؛ قهرمان اهل بیت(ع)

 آن چهره‌ مظلوم بى صداى سر به زيرِ منفعلى كه از امام سجاد(ع) درست كردند به كلى برخلاف واقع است؛ چهره‌ حقيقى امام سجاد عليه‌الصّلاةوالسّلام چهره‌ يك مبارز قهرمان خستگى‌ناپذير آشتى‌ناپذير پيگيرى است، كه با تدبير تمام، با دقت كامل راه‌ها را مى‌شناسد و انتخاب مى‌كند و به سمت هدف‌ها اين راه‌ها را مى‌پيمايد.


از جزئیات پرونده "احمدی‌نژاد" تا عدم حضور وی در دادگاه 5 آذر

مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا از جمله بررسی شکات پرونده احمدی‌نژاد از زبان کمیسیون اصل 90، مجرم شناخته شدن "شهروند" و "وطن امروز"، صحبت‌های رئيس سازمان بازرسي كل كشور براي حاكميت قانون در جامعه، صحبت‌های رئیس دیوان عدالت اداری در خصوص تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده، مهمترین اخبار قضا در هفته‌ای که گذشت، بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار