معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه گفت: کار زندانبانی مجاهدت می خواهد و کسانی که به این امر مشغول هستند اگر نیتشان خیر باشد مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "هادی صادقی" معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه به همراه رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب تبریز، معاون فرهنگی دادگستری استان، مدیر کل زندان‌های استان، مدیر زندان تبریز از قسمت‌های مختلف و بندهای زندان تبریز بازدید کرد.

وی هدف از این بازدید را در راستای اقدامات صورت گرفته فرهنگی در زندان بیان کرده و تلاش بی وقفه مسئولان و روحانیون را برای اصلاح افراد آسیب دیده اجتماع، برای تربیت و بهسازی روحی و جسمی آنان و ارتقای معنوی و عقیدتی این گروه از بزرگترین مجاهدت‌های انسانی دانست که مورد رضایت خداوند متعال است.

معاون فرهنگی دستگاه قضا آموزش معارف دینی، قرآن و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) را بسیار تاثیرگذار در تربیت و رشد نفوس به خطا رفته دانست و افزود: انسان اگر جایگاه خویش را بداند دچار آسیب و خطا نخواهد شد و با رسیدن به جوهر انسانی به کمال و سعادت خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در زندان، خاطرنشان کرد: کار زندانبانی مجاهدت می خواهد و کسانی که به این امر مشغول هستند اگر نیتشان خیر باشد مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار