شهردار منطقه 20 تهران به منظور بررسی کارشناسی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سلسله بازدید های میدانی خود را از محله های 20 گانه این منطقه آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ منصور کتانباف شهردار منطقه با اشاره به اینکه شورایاران بازوان اجرایی مدیریت شهری در محله ها هستند گفت: به منظور رفع نیازمندی شهروندان و برقراری بالاترین حد تعامل با شورایاران، سلسله بازدید های میدانی از محله های 20 گانه این منطقه در دستورکار قرار گرفته است.
 
کتانباف به اهمیت نظرات و دیدگاه های معتمدان محلی اشاره کرد و افزود: بازدید های میدانی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با اطلاع شورایاران و شهروندان انجام می شود تا تمامی زوایای پنهان محله ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.
 
وی حضور تمامی معاونان و مدیران ارشد مدیریت شهری به همراه اعضاء شورایاری و مدیر محله مربوطه را از نقاط قوت این اقدام برشمرد و ادامه داد: به منظور تسریع روند مراحل اجرا، در صورت امکان، در همان محل مصوبات اجرایی به مدیران ارشد ابلاغ می شود.
 
پروژه های عمرانی در حال اجرا، مراکز فرهنگی، موارد درخواستی توسط شورایاران و سراهای محله از محل هایی است که به صورت میدانی بررسی می شوند و سپس بازدید با اقامه نماز مغرب و عشاء در یکی از مساجد آن محله و پرسش و پاسخ با شهروندان نمازگزار پایان می گیرد.
 
منطقه 20 دارای 7 ناحیه و 20 محله است که شهردار منطقه بازدید های محله به محله خود را از محله استخر واقع در ناحیه یک این منطقه در حالی آغاز کرد که تعریض خیابان اداره پست و اتصال آن به خیابان ورامین، تملک املاک معارض و تهیه نقشه ترافیکی  مسیر مذکور، رفع نیازهای سرای محله استخر، تجهیز بوستان شورا و گلبرگ به تجهیزات ورزشی و راه اندازی سالن چندمنظوره ورزشی از مهمترین مصوبات این بازدید بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير محبي
۲۰:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
بازديد ميداني بسيار خوباست