رقابتهای روز نخست بین المللی فجر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان در حالی با رسیدن تیمهای ایران به نیمه نهایی به پایان رسید که تمامی آنها مقابل تیم هند نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در نخستین روز نهمین دوره رقابتهای بین المللی فجر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان در تهران، تیم های جوانان پسر و دختر کشورمان در حالی مقابل هند شکست خوردند که آنها با ترکیب ناقص در این مسابقات حاضر شده بودند.

تیم های ملی جوانان دختر و پسر هند با رنکینگ های  تیمی 11 و 18 در بخش دختران فقط نفر سوم ترکیب اصلی خود با رنکینگ 112 و در بخش پسران فقط نفر دوم ترکیب اصلی خود را با رنکینگ 118 به این مسابقات اعزام نموده است .

 زهرا علوی نفر اول و کاپیتان تیم ملی جوانان دختر و حامد باشت باوی نفر اول آخرین مسابقات جوانان پسر موفق شدند تنها نفراتی بودند که توانستند یک پیروزی در مقابل هندی ها به دست آورند.

براساس این گزارش، تیم ملی نوجوانان دختر ایران نیز در نخستین بازی خود برابر هند شکست خوردند ،اما با پیروزی برابر ترکمنستان به عنوان تیم دوم گروه راهی نیمه نهایی شود.

در رده سنی جوانان، تیم  ایران ب با نتیجه 3 بر 0 لبنان را از پیش رو برداشت تا با 4 برد پیاپی و ایستادن در صدر گروه ب ، گام به نیمه نهایی بگذارد.

 با توجه به صدرنشین هند و عنوان دومی تیم ایران الف در گروه نخست، در مرحله نیمه نهایی تیم های ایران الف و ایران ب از ساعت 9 صبح فردا (جمعه) مقابل هم قرار می گیرند. در دیگر بازی این مرحله نیز هند با بلاروس دیدار خواهد کرد.

 همچنین در رده سنی نوجوانان تیم ایران الف 3-0 آذربایجان را مغلوب کرد تا پس از بلاروس در رده دوم گروه B قرار بگیرد.

شاگردان کاظم مستحقی راد با صعود به مرحله نیمه نهایی باید صبح فردا برابر تیم اول گروه A یعنی ایران ب قرار بگیرند.

در دیگر بازی نیمه نهایی این رده سنی نیز هند و بلاروس با یکدیگر جدال می کنند. 

شایان ذکر است، دیدارهای نیمه نهایی و فینال صبح فردا برگزار می شود و از ساعت 15 نیز دیدارهای انفرادی آغاز خواهد شد.

برچسب ها: تنیس ، فجر ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار