لورنته بازیکن تیم فوتبال یوونتوس گفت: در کناز توز در هر مسابقه نسبت به مسابقه قبلی توانسته ام موقعیت خود را از نظر فنی بهبود ببخشیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت فرناند و لورنته بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال یوونتوس گفت: مسابقاتی که در چهار چوب رقابتهای سری a برگزار می شود  همه مسابقاتی بسیار سخت و سنگین هستند ولی ما در تلاش هستیم تا بتوانیم در هر مسابقه بهتر از بازی قبلی ظاهر شویم.
 
 حضور توز در  تیم ها اتفاقی بسیار خوب و جالب توجه بود زیرا باعث شد  تا بتوانیم در کنار هم موقعیت فنی و فیزیکی خود را بهبود بخشیده و در مجموع  در تیم عملکرد خوب  و قابل قبولی داشته باشیم حال به جایی از رشد و پیشرفت دست یافته ایم که می توانیم در هر مسابقه هر آنچه که می خواهیم  انجام دهیم و به کار خود در جهت رسیدن به هدف هم ادامه بدهیم، من امیدوارم که در بازیهای لیگ قهرمانان  اروپا هم بتوانیم به همین منوال پیش رفته و قدرت و شایستگی های  خود را نشان دهیم هر چند که در مجموع عملکرد بازیکنان  یوونتوس خوب است و آنها می توانند با کسب تجربیات بیشتر در عرصه  بین الملل بهتر از آنچه که تا به حال در برابر حریفان اروپایی نشان داده اند ظاهر شوند.
 
 ما در تلاش هستیم تا بتوانیم تیم را در بخشهای مختلف  ترمیم کرده و نقاط ضعف  خود را تقویت کنیم تا بلکه بتوانیم از این طریق تا پایان فصل موفق تر پیش رفته و با توان بالاتر حرکت کنیم.
 
 کسب امتیاز بالا در سیزدهمین هفته از بازی های لیگ  اتفاقی نیست و به طور  حتم ما با برنامه ریزی پیش رفته و اهداف بلند  مدتی را دنبال می کنیم.
 
در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که شخصا خیلی این شرایط را  دوست دارم و امیدوارم که بتوانیم در ادامه این موقعیت را حفظ کنیم.
 
تیم های حاضر در سری a همه تیم هایی پر قدرت و در عین حال توانمند هستند ما همیشه مقابل تیم هایی ظاهر شده ایم که ده بازیکن مثل دیو در اختیار دارند که  هم خیلی خوب دفاع می کنند و هم خیلی خوب حمله  و همین وضعیت باعث شده  تا ما در قبال حریفان با سختی های بسیار مواجه شویم  درست به همین  علت است که  کسب امتیاز بالا توسط یوونتوس را در این سیزده هفته  اتفاقی نمی دانم.
 
از نقطه نظر تدافعی در حال حاضر تیم یوونتوس در بهترین شرایط ممکن قرار داد و من نقش ویدال را در این رابطه خیلی خوب و جالب توجه می دانم و  فکر می کنم  او اگر بتوانیم تا پایان فصل به همین منوال پیش رویم  می توانیم موفق به کسب امتیاز بالا و قهرمانی زود هنگام هم شویم هر یک از بازیکنان یوونتوس در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار  داند و امیدواری های من به این موضوع مربوط می شود آندره پیرلویی که جزو بهترین بازیکنان حاضر در اروپاست و تجربیاتش به کمک یوونتوس آمده و توانسته  تحسین همگان را برانگیزد.
در حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس روی مرحله یک هشتم  پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا متمرکز کرده است.
 
ما همه آن قدر واقع بین هستیم که بتوانیم حقیقیت را قبول کنیم  حقیقت این است که حضور یافتن در مرحله بعدی از لیگ قهرمانان فقط به خود ما بستگی داشته و هیچکس در این بین  نمی تواند غیر از خودمان نقش ایفا کند ما در تلاش هستیم که بتوانیم از این مرحله عبور کرده و وارد مرحله بعدی شویم  همگی برای رسیدن به این هدف با تمام قدرت پیش  خواهیم رفت و امیدواریم که بتوانیم در این بین رضایت هواداران را هم به دست آوریم.
برچسب ها: لورنته ، یوونتوس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار