امیر خوش سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان موفقیت تیم ملی والیبال را فقط متعلق به خانواده والیبال ندانست بلکه آن را به تمام ایرانیان نسبت داد.

امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این موفقیت شیرین را به تمام هم میهنان و کسانی که ما را در رسیدن به نتایج قابل قبول در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها کمک کردند، تقدیم کرد. 

وی تصریح کرد: والیبالیست‌های ما در مقابل چشمان تمامی قدرت‌های برتر والیبال جهان کارهای بسیار خوب و حرفه‌ای انجام دادند. امیدوارم با تمرینات خوب و تلاش‌های ملی پوشان این نتایج تداوم داشته باشد. 

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم ملی ایران موفق به شکست تیم‌های برزیل و روسیه می‌شود؟ گفت: پیش از حضور در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها هم گفتم؛ والیبال ما پیشرفت و رشد کرده است ولی هنوز در این سطح از رشد و مسابقات ایران روی پله‌های نخست ایستاده است. خیلی باید زحمت بکشیم و کار کنیم تا به درجات بالاتر دست یابیم. والیبالیست‌های ایران تفکرات حرفه‌ای پیدا کرده‌اند ولی باید حرفه‌ای تر شوند. 

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: برای رشد در سطوح جهانی باید امکانات و ابزار حرفه‌‌ای تری در اختیار داشته باشیم. مسئولان فدراسیون والیبال، وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک و دیگر نهادهای مربوطه همگی باید کمک کنند تا انجام کارها در راستای رشد والیبال سرعت بخشیده شود. به‌طور قطع این امر باعث می‌شود تا تیم ملی ما با قدرت‌های بزرگ جهان والیبال رقابت تنگاتنگی پیدا کند. 

خوش خبر در مورد خداحافظی قطعی فرهاد ظریف گفت: همگی ما از تصمیمی که فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی گرفته بود شوکه شدیم. چون وی در اوج بود و کاپ بهترین لیبروی این دوره از مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها را هم به نام خود ثبت کرد. 

وی تصریح کرد: "ظریف" در این دوره از رقابت‌ها عالی کار کرد. نمی‌دانم چرا به این نتیجه رسید و تصمیم به خداحافظی گرفت؟ من فکر می‌کنم به مسائل شخصی‌اش بر می‌گردد. 

سرپرست تیم ملی والیبال یادآور شد: ملی پوشان به دلیل برنامه‌های متوالی و فشرده 6 ماه از سال را درگیر مسابقات لیگ و 6 ماه دیگر را درگیر اردوهای تیم ملی هستند و زمان کافی برای رسیدگی به مسائل شخصی خود ندارند. به طور کلی این امر مشکلات زیادی را به آنها تحمیل می‌کند. به طور کلی باید بگویم "فرهاد ظریف" والیبالیست بزرگی است و تاکنون کمک‌های زیادی به تیم ملی کرده است امیدوارم در آینده شرایط بازگشتش فراهم شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خوش خبر ، والیبال ، فرهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار