هفته هفتم سوپرلیگ بانوان روز 8 آذر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان در هفته هفتم در روز جمعه 8 آذر در سراسر کشور انجام خواهد شد و طی آن نماینده تهران به مصاف ذوب‌آهن می‌رود در ادامه گزارش آمده است این بازی که در تالار هندبال فدراسیون برگزار خواهد شد تیم ثامن‌الحجج تهران میزبان شهرداری سنندج خواهد بود.
 
براساس این گزارش در دیدار رفت شاگردان نشمین شافعیان و نماینده کردستان موفق شدند با اختلاف یک گل و نتیجه 19 بر 18 به برتری دست یابند اما نماینده تهران به دنبال جبران مافات و تلافی شکست بازی رفت می‌باشد تا با لغزشی احتمالی ذوب‌آهن مقابل سبزوار بتواند به رده سوم راه یابد.
 
گزارش دیگری می‌گوید بازی بعدی بین ثامن سبزوار و ذوب‌آهن می‌باشد و بازیکنان زهرا علوی اقتدار خود را در صدر جدول به رخ حریف بکشانند و در نهایت مصاف آخر بین تیم‌ه ای شرکت بام ایران و شهید چمران لارستان جدول رده‌بندی تیم‌های ثامن سبزوار با 6 بازی، 6 برد و 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری سنندج با 6 بازی، 5 برد و 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ذوب‌آهن اصفهان با 6 بازی، 2 برد و 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: رقابت‌های سوپرلیگ بانوان هر هفته با نام و یاد یک شهیده برگزار می‌شود که در هفته هفتم با یاد و خاطره شهیده مطهره منصور منزوی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، لیگ ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار