تیم کشتی فرنگی استان قم متشکل از 28 تن از بهترین‌های حال حاضر کشتی فرنگی قم در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی جوانان قهرمانی کشور برابر حریفان صف آرایی می‌کند.

 
به گزارش خبرگزاري باشگاه خبرنگاران  قم؛ کشتی‌گیران شرکت کننده در پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح پنجشنبه برای به دست آوردن مدال در هشت وزن برابر حریفان خود از استان‌های مختلف صف‌آرایی خواهند کرد در حالی که در ترکیب تیم کشتی فرنگی استان قم چهره‌های مدال آور از مسابقات بین المللی و آسیایی نظیر مهدی ابراهیمی و علی فتاحی منش حضور دارند.

این در حالی است که میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور بر اساس برنامه‌ریزی کمیته اجرایی فدراسیون کشتی کشورمان به هیئت کشتی استان قم واگذار شده است و این رقابت‌ها در هشت وزن به انجام می‌رسد و در حالی که قم به عنوان میزبان سهمیه قابل توجهی برای حضور در این رقابت‌ها دارد در مجموع 28 کشتی‌گیر را به مسئولان برگزاری مسابقات معرفی کرده است.

این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی از صبح هفتمین روز آذر ماه به مدت دو روز در شهر قم برگزار می‌شود که شرایط برگزاری این رقابت‌ها از 
سوی فدراسیون کشتی اعلام شده و در نخستین بخش سهمیه استان‌های شرکت‌کننده در این پیکارها مشخص شده است.

البته از بین 28 کشتی گیر جوانی که هیئت کشتی استان قم برای حضور در ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان قم در مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی رده سنی جوانان کشور معرفی کرده تنها نیمی از آنها به میدان می‌روند و مابقی ذخیره خواهند بود.

ترکیب تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان استان قم در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها را دو فرنگی کار در اوزان 50 و 55 کیلوگرم، سه کشتی گیر در وزن 60، دو کشتی گیر در هر یک از اوزان 66 و 74، یک فرنگی کار در وزن 84 و دو کشتی گیر در هر یک از اوزان 96 و 120 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم امیرحسین لاری و سجاد عسگری پور به میدان می‌روند، در وزن 55 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی و حامد بیرامی عضو تیم هیئت کشتی استان قم هستند و در وزن 60 کیلوگرم محسن رضایی، سعید سعادتی و علی جهانگیری حضور دارند.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم مهدی عطارد و حسین ابراهیمی با حریفان سرشاخ می‌شوند، در وزن 74 کیلوگرم مهدی ابراهیمی و میلاد اسکندری به روی تشک خواهند رفت، در وزن 84 کیلوگرم علی فتاحی منش با حریفان کشتی می‌گیرد، در وزن 96 کیلوگرم یحیی جساس و علی اکبر حیدری و در وزن 120 کیلوگرم نیز محمدجواد محمدی فر و حسین باقرزاده برای تیم کشتی فرنگی جوانان قم به میدان می‌روند./س

برچسب ها: قم ، کشتی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.