معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان از فروش با کیفیت ترین محصول مرکبات شرق استان کرمان در سه راهی گنبکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، محمد صادق داد الله پورگفت:شهرستان ریگان در جاده ترانزیت ریگان ـ چابهار قرار دارد و به تبع آن کالاهای زیادی از این جاده به شهرستانها و استانهای کشور مبادله می شود.

وی افزود: با توجه به فصل برداشت مرکبات در این شهرستان ، اکثر محصول در سه راهی گنبکی به فروش می رسد و بقیه ی آنها به دیگر شهرستانها و استانهای کشور ارسال می شود.

دادالله پور با اشاره به اینکه محصول مرکبات این شهرستان به دلیل تنوع آب وهوایی دارای مرغوبیت بی نظیری می باشد، تصریح کرد: این محصولات بازار خوبی در کشور دارد و هم اکنون برای فروش آن در جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار بازارچه هایی راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نازکی پوست، آبدار و منحصر به فرد بودن آن سبب شده است این محصول با استقبال خوب مردم همراه باشد به طوری که خریداران در باغهای مرکبات این محصول را از کشاورزان خریداری می کنند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ریگان با تأکید براینکه این محصولات به صورت ارگانیک تولید و روانه بازار می شوند ، علت بازار پسندی آنها را آبیاری این محصولات با قنوات پرآب عنوان کرد.

داد الله پور از ساخت ناحیه صنعتی شهرستان ریگان در زمینی به مساحت 49هکتار در سه راهی گنبکی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی زیر ساختها و طراحی این ناحیه صنعتی آماده شده است که به زودی راه اندازی می شود.

شهرستان ریگان یکی از قطبهای تولید مرکبات و خرما در استان کرمان به شمار می رود./س


برچسب ها: فروش ، مرکبات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.