بررسي‌ها نشان مي‌دهند، که علت اصلي "ريزش موي شديد" آقايان اين روزها به دليل استفاده از محصولات مربوط به "پوست و مو" است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اسپري و "حالت دهنده‌هاي مو"، پوست کف سر را نازک کرده و مدتها روي پوست سر باقي مي‌مانند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند، که علت اصلي ريزش موي شديد آقايان اين روزها به دليل استفاده از محصولات مربوط به پوست و مو است.

گفتني است، متخصصان پوست و مو بر اين باورند که استفاده يک بار در هفته  از اين محصولات باعث ايجاد "آسيب هاي مغزي" نيز مي‌شوند زيرا اين مواد به دليل اسيدهايي که دارند به کف سر نفوذ کرده و از این طريق وارد سيستم گردش خون مي‌شوند و مشکلات زيادي را به وجود مي‌آورند.

بررسي ها نشان مي‌دهند، اگر از کمي مو، روي سرتان رنج مي‌بريد مي‌توانيد با "ماساژ کف سرتان" با مواد گياهي مثل "آلوئه‌ورا" و بابونه با رويش مجدد موهايتان را برگردانيد.

پزشکان پوست مو نيز توصيه مي کنند، که افراد همواره بايد مصرف اين محصولات را به حداقل برسانند تا مضراتي براي موهاي سر و "سيستم عصبي" بدنشان به وجود نيايد.

صفحه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران در گوگل پلاس را دنبال کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
آقا اینا چرت و پرت هستند.
علت ریزش مو فقط و فقط و فقط و فقط ارثی و ژنتیک هستش.والسلام شد تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
چقدر راحت مشکل کم موئی راحل کردید این آلوورا که معرفی میکنید فقط یک نرم کننده است و همانطورکه میدانیم موادنرم کننده مو خاصیت نازک کنندگی مو را دارد که بتدریج باعث ریزش آن میشود .