مدیر‌کل برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام در کارو‌ان‌های "عمره مفرده" از امروز آغاز می‌شود از اعزام کاروان‌های حج عمره مفرده از 20 ایستگاه پروازی خبر داد.

حسن سرخوش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: ثبت نام کارو‌انهایی که الو‌یتهای یک تا 300 بانک ملت که تا سال 1387 ثبت نام کرده اند از امروز در 19 استان انجام می شود.

وی به اسامی این استانها اشاره کرد و افزود: این 19 استان شامل اردبیل- آذربایجان غربی- کرمانشاه- ایلام- بوشهر- خوزستان- سمنان- سیستان و بلوچستان- فارس- کردستان-کرمان- گیلان- لرستان- مازندران- هرمز‌گان- همدان- گلستان- خراسان شمالی می شود.

سرخوش تصریح کرد: همچنین این ثبت نامها فردا پنج شنبه در 19 استان شامل خراسان رضوی و جنوبی- آذربایجان شرقی- اصفهان- چهارمحال و بختیاری- زنجان- مرکزی- یزد و کاشان انجام می شود و در روز جمعه نیز استانهای تهران، قم و البرز می توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات زیارتی مجاز استانها مراجعه کنند.

وی بیان داشت: اعز‌امهای این دوره از اول دی ماه آغاز می شود و تا هفتم فروردین ماه ادامه دارد که روزانه متوسط 14 الی 15 پرواز از 20 ایستگاه پروازی صورت می گیرد.

سرخوش در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر 750 هزار نفر اعزام خواهند شد که امکان افزایش این تعداد هست و این تعداد بالای 5 هزار و 500 کاروان را در بر می گیرند که امسال سقف هزینه حج عمره از یک میلیون و 750 هزار تا دو میلیون و 600 هزار تومان است.

وی به نحوه پروازها اشاره کرد و افزود: اعزام زائران عمره توسط شرکتهای سعودی 50 درصد و 50 درصد هم شرکتهای هواپیمایی ایران ایر‌و ماهان انجام می شود که 7 استان از تهران اعزام می شوند که شامل استانهای تهران- سمنان- قزوین –قم – کرج- کاشان- مرکزی و لرستان و پرواز استان چهار محال و بختیاری از اصفهان- کهکیلویه‌ و بو‌یر احمد از فارس و خراسان شمالی از مشهد انجام می شود.

سرخوش خاطرنشان کرد: مرحله دوم ثبت نام کاروانها از نیمه اول بهمن اعلام و از 8 فروردین ماه تا 6 رمضان اعز‌امها صورت می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، حج ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۱:۱۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
حال که بعد از مذاکرات ژنو مشخص شده اسرائیل و عربستان دشمن شماره 1 مملکت ما هستن پس چرا ما با رفتن به حج باید پولهامون رو خرج وهابیون بی دین بکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۱:۰۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
سازمان حج اصفهان سایتش از دیروز که من چک کردم تا حالا باز نمی شه و قطع است اما مردم با کلاس اصفهانی از دیشب در آژانس ها خوابیدن. واقعا این سازمان حج اصفهان یه مدیر باکفایت برای سامان دادن به این اوضاع نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۲۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
بخدانباید پولمونو به حلق این وهابیهای بی پدر ریخت.یه سری به عکسهای فجایع سوریه بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۴۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
به نظر من بیایم عربستانو تحریم کنیم تابفه مه با كي طرفه
به خدا حج سروسامون دادن به دو تا جوونه
-
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
آفرین.قربون دهنت احسان جان.
Iran (Islamic Republic of)
کشمش دودی
۱۹:۵۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
احسان جان کی به فکر ماست
آخرین اخبار