معاون مالی و اداری شهرداری تهران از افزایش پلکانی درآمدهای پایدار شهر تهران در سال های اخیر خبر داد و گفت : با احیای کدهای درآمدی پایدار شهرداری ،مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش سالانه 5 درصد درآمد های پایدار شهرداری در حال تحقق است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکترحسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت : بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری موظف به افزایش سالانه 5 درصد به میزان درآمدهای پایدار است که این امر با احیای کدهای درآمدی پایدار شهرداری در سال گذشته به 36 درصد رسیده است.
 
پورزرندی تصریح کرد: افزایش درآمدهای پایدار شهرداری تهران که در سال های گذشته رقمی کمتر از 15 درصد را به خود اختصاص می داد، اتفاقی مهم در نظام مالی و درآمدی شهرداری محسوب می شود .
 
وی خاطر نشان کرد : افزایش درآمد پایدار برنامه ریزی برای توسعه شهر را کارآتر و اجرایی تر می کند به گونه ای که طی پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود سهم درامدهای پایدار شهرداری تهران در سال جاری به رقم 41 درصد برسد.
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران با بیان این که در حال حاضر از مجموع درآمدهای شهرداری40 درصد آن پایدار است و این میزان نیز قابل افزایش خواهد بود ، گفت : در صورتی که به سازمان مالیاتی کمک کنیم میزان درآمد پایدار شهرداری تا 5/1 برابر نیز افزایش خواهد یافت و این در حالی است که افزایش عوارض پسماند و نوسازی نیز موجب افزایش درآمد پایدار خواهد شد .
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران افزود: اتکای شهرداری کشور به منابع مالی غیر پایدار که همان فروش تراکم بود زیان های بسیاری را در سال های قبل به شهر وارد کرد که اکنون با افزایش درامدهای پایدار در شهرداری تهران ، شاهد رشد و توسعه موزون شهر هستیم.
برچسب ها: درامد ، پایدار ، شهردار ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار