استاندار مرکزی گفت: حل برخی مشکلات بر اساس قانون امکان پذیر نیست که در این موارد مدیران باید با اخلاق نیکو مردم را توجیه کنند.

محمد حسین مقیمی در برنامه ملاقات مردمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: حل مشکلات مردم دغدغه اصلی دولت اعتدال است که با جدیدت تمام دنبال می شود.
استاندار مرکزی گفت: اقشار مختلف مردم با راي خود به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند و امروز مسئولان حل مشکلات آنها را وظیفه خود می دانند.

وی بیان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در ایام هفته یک روز را به ملاقات با مردم و بررسی مشکلات آنها اختصاص دهند تا اگر حق و حقوقی از مردم توسط نهاد و یا دستگاهی تضییع شده باشد در اسرع وقت آن را پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: خدمت بی منت به مردم اجر و پاداش بسیار بالایی دارد و مدیران باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

در برنامه ملاقات مردمی امروز، استاندار مرکزی به بررسی مشکلات شش نفر از مردم اراک، یک نفر از ساوه و یک نفر از شازند پرداخت و دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

دریافت تسهیلات جهت طرح های اقتصادی زودبازده و بدهی های معوقه، اختصاص مکان مناسب برای فعالیت یک طرح صنعتی در اراک، رفع مشکلات مجتمع های مسکونی فرودس( انتهای خیابان جهانگیری)، حل مشکل جایگاه CNG تعاونی تاکسی داران اراک، واگذاری معدن و ایجاد اشتغال، مهمترین درخواست های مردم استان مرکزی در برنامه ملاقات امروز (سه شنبه) با استاندار بود./ز
برچسب ها: مدیران ، اخلاق ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.