تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با حضور مسئولان ورزشی و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای دیدار مقابل ستارگان میلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تمرین امروز علی فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال، آیت‌اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوت سال‌های دور پرسپولیس حسین کرمی حضور داشتند.



لازم به ذکر است: در تمرین امروز کریم باقری و حمید استیلی نيز حضور دارند و هواداران بی‌شماری برای مشاهده تمرین پیشکسوتان حضور  پیدا کردند.




**کلانی: از این که میان هم بازی های قدمیم هستم بسیار خوشحالم


حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران اظهار داشت: از این که امروز به دعوت تيم پرسپوليس در میان دوستان قدیمی خود حضور دارم خوشحال هستم و وظیفه خود دانستم که از کشور آمریکا خود را برای این دیدار به وطنم برسانم.

در خصوص مسئله پیشکسوتان پرسپولیس در این مدتی که آقای رویانیان حضور داشته نگاه ویژه‌ای به پیشکسوتان داشته البته کمی و کاستی هایی بوده ولی باید دست در دست هم دهیم تا از باشگاه پرسپولیس حمایت خوبی کنیم.



وی در خصوص استقبال تماشاگران براي دیدار بازي تيم پيشکسوتان پرسپوليس در مقابل ستارگان میلان گفت: از این که می بینم مردم ما را فراموش نکرده‌اند بسیار خوشحال می‌شوم و به شوق مي‌آيم.



کلاني در پايان درپاسخ به اين سوال که دوست دارید به عنوان مدیر فنی روی نیمکت پیشکسوتان بنشیند پاسخ گفت: برای من فرقی نمی‌کند اما بزرگان دیگری نيز هستند که می‌توانند روی نیمکت حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار