پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس گفت: جمع کردن پیشکسوتان در کنار هم کار بسیار قشنگی است، باید از تجربیان آنها استفاده شود.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازی ستارگان پرسپولیس در مقابل ستارگان میلان گفت: ترتیب دادن این بازی، قشنگ‌ترین کاری بود که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس می‌توانستند انجام دهند. چراکه ستارگان میلانی که قرار است به تهران بیایند روزی بهترین‌های جهان بودند و آمدن آنها به ایران و دیدن آنان برای فوتبال دوستان یک امر قابل توجهی است و می‌تواند برای تماشاچیان بسیار جالب باشد.
 
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس همچنین گفت: پیشکسوتان پرسپولیس برای این تیم و کسب کردن افتخار برای ایران و همه ایرانیان زحمت بسیاری کشیده‌اند که کنار هم جمع کردن آنها بسیار کار جالبی است.
 
وی خاطرنشان کرد: ما نباید به راحتی و آسانی پیشکسوتان را رها کرده و آنها را بدست فراموشی بسپاریم.
باید از تجربیان آنها استفاده شود بهنظر من تیم‌های دیگر نیز اگر بتوانند این کار را انجام دهند بسیار خوب است. خصوصا اگر منافع این بازی‌ها برای خیریه و کمک به نیازمندان باشد.
 
وی در پایان گفتگو افزود: پیشکسوتان زیر 50 سال در این بازی حضور خواهند داشت و فکر می‌کنم همه آنها دوست دارند که این بازی شرکت‌ کنند.
 چراکه افتخاری است برای همه آنها زیرا این بازی یکی از آن دیدارهایی است که از سوی تماشاچیان و تمام فوتبال دوستان مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.