پیشکسوت پرسپولیس گفت: واقعا حیف است که با چنین قضاوت هایی بازیکنان را سر خورده کنیم، قضاوت اشتباه قهرمانی ضربه بزرگی به فوتبال ایران زد.


ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: محسن قهرمانی با این اشتباه بزرگ خود ،‌ضربه بزرگی به فوتبال ایران زد. بازی دیروز سپاهان- پرسپولیس را از نظر فنی باید مورد انتقاد قرار داد .

 پرسپولیس  تیمی است که بازیکنان بزرگ مثل عالیشاه ،‌صادقیان،لشکری و .... را  وارد تیم ملی کرده است از نظر عملکرد بازی در سطح بالایی قرار دارد واقعا حیف است که با داوری های این چنینی بازیکنان را سرخورده کنیم.

 قهرمانی اصلا روی آن صحنه دید نداشت و باید از کمکش استفاده می کرد نباید اگر شک داشت پنالتی می گرفت.

 کمیته داوران باید برخورد شدیدی با قهرمانی بکنند اگر توانایی ندارد باید او را کنار بگذارند اگر آن اتفاق نمی افتاد ما شاهد یک بازی خوب  و تماشایی بودیم قهرمانی با آن قضاوت همه چیز را از بین برد، سوت اشتباهی که ایشان زد ضربه بزرگی به فوتبال ایران وارد کرد.

 با این تفاسیر ما هیچ وقت نمی توانیم داوری  برای  بازی های جام جهانی اعزام کنیم. فیفا تمام بازی ها را زیر نظر دارد و اگر چنین قضاوتهایی از داوران ما ببیند هیچ وقت داوران اعزامی را انتخاب نمی کنند.

 اینچنین داوری هایی می تواند سرنوشت فوتبال یک کشور را تغییر دهد اما در کل باید گفت که پرسپولیس  تمام تلاش خود را کرد،  پرسپولیس با اخراج یکی از بازیکنانش  دست و پا بسته بازی می کرد سپاهان هم تیم خوب و قوی است اگر  آن کارت قرمز داده نمی شد بازی جذابتری را شاهد بودیم، با تمام این حرفها بازی زیبایی بود.

وی در پایان  در خصوص اظهارات رویانیان درباره مسائل پشت پرده گفت: من از این مسائل خبری ندارم و فکر نمی کنم که همچنین قضایایی در کار باشد چرا که فدراسیون می داند پرسپولیس  و استقلال بدنه ی اصلی تیم ملی هستند تیمی که بازیکنانی مانند، صادقیان ، عالیشاه، را به تیم ملی می دهد نمی تواند درگیر چنین مسائلی باشد.

من این خبر را نه تکذیب می کنم و نه تایید، بهتر است  که فدراسیون در این باره تحقیق کند و تصمیم بگیرد،  فدراسیون باید درباره داوری  هم تصمیم  جدی بگیرد، چرا که کل فوتبال ایران  با این قضاوتها زیر سوال می رود./آق

برچسب ها: کمیته ، داوران ، آشتیانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار