معاون دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: نخستین کارگاه آموزشی (کنوانسیون بین‎المللی آموزش‎ها و اعطای گواهینامه دریانوردی) در کشور و در بین دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، عباس هراتی‌مختاری افزود: نخستین کارگاه آموزشی آشنایی مدرسین با اصلاحیه 2010 مانیل به کنوانسیون STCW توسط کاپیتان نصرت‌الله علیپور رئیس اداره استاندارها، آموزشی و گواهینامه‎های دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی به مدت دو روز در محل سالن فرخی این دانشگاه برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به اینکه رشته‎های کارشناسی دریانوردی و مهندسی کشتی در دانشکده مهندسی دریا دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مطابق با کنوانسیون STCW، سازمان بین‎المللی دریانوردی (IMO) قرار دارد که این مهم توسط سازمان بنادر و دریانوردی براساس تطابق با کنوانسیون مربوطه، بررسی می‎شوند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی دریا باید گواهینامه دوره کنوانسیون2010 را داشته باشند تا بتواند دروس اختصاصی رشته‎های مذکور را تدریس کنند.

هراتی‌مختاری گفت: این کارگاه آموزشی برای نخسیتن‎بار در کشور و در بین دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی در این دانشگاه برگزار که طی آن 30 نفر از اساتید دانشکده مهندسی دریای این دانشگاه موفق به اخذ گواهینامه آشنایی با اصلاحیه STCW2010 (کنوانسیون بین‎المللی آموزش‎ها و اعطای گواهینامه دریانوردی) شدند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: میزبان ، کارگاه ، نخستین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.