رئیس فدراسیون والیبال گفت: قدرت های والیبال دنیا دیگر ایران را به عنوان یک پدیده نمی شناسند.

 محمد رضا داور زنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چندین سال قبل در دنیا هیچ کارشناسی تصور و انتظار نداشت که تیم ملی والیبال ایران بتواند پیروزی ها و درخشش زیادی داشته باشد ولی هم اکنون در رقابت های قهرمان های قاره ها تیم ملی آمریکا را شکست می دهیم و ژاپن را به راحتی از پیش رو بر می داریم.
 
 وی ادامه داد:"رزنده" سرمربی تیم ملی والیبال برزیل در مصاحبه های خود عنوان کرده است که تیم ملی ایران دیگر یک پدیده در والیبال دنیا نیست بلکه این تیم به عنوان یک قدرت وارد کورس رقابت با سایر تیم های بزرگ شده است.
 
 داور زنی در مورد پیروزی های اخیر والیبال تصریح کرد: دیپلمات های کشورمان در ژنو توانستند یک پیروزی بزرگ را برای ملت غیور کشورمان رقم بزنند در کنار این افتخار، والیبالیست ها نیز با پیروزی های خوبی که مقابل آمریکا و ژاپن بدست ‌آوردند کار بزرگی را رقم زدند.
 
وی ادامه داد:مقام چهارمی در بین قدرت های بزرگ دنیا افتخار بزرگی برای کشورمان بوجود آورد که ملی پوشان انتظارات را بالا بردند و باید این روند روبه رشد در سال های آینده ادامه دهیم.
 
داور زنی در مورد خداحافظی فرهاد ظریف از بازی های ملی خاطر نشان کرد: سعی و تلاشم را برای جلب رضایت ظریف انجام خواهم داد تا در المپیک 2016 برزیل ظریف در این رقابت های بزرگ حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار