ملی پوش وزن منفی 73 کیلوگرم کشورمان گفت: برای خروج از ایران مشکل تاییدیه تحصیلی داشتم و همین باعث شد تا از مسابقات ابوظبی جابمانم.

سعید ملایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی همراه سایر ملی پوشان جودو در اردوها شرکت کرده و بسیار آماده بودم فکر می‌کنم اگر مشکلی برای خروج از ایران نداشتم با توجه به شناختی که از حریفانم دارم می توانستم نتیجه بگیرم اما متاسفانه فرصت حضور نیافتم.  
 
وی تصریح کرد: جودو کاری که در وزن من طلا گرفت را دوباره در مسابقات قبلی شکست داده بودم امیدوارم در میدان بعدی که فکر می‌کنم یک کاه و نیم دیگر در گرجستان باشد غیبتم را جبران کنم.  
 
ملایی در خصوص علت جا ماندنش از کاروان جودوی ایران گفت: متاسفانه گواهی تاییدیه تحصیلی‌ام که قرار بود به سازمان نظام وظیفه بدهم از طرف دانشگاه دیر آماده شد و نتوانستم به ابوظبی بروم.  
 
ملی پوش وزن منفی 73 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا هم تیمی‌هایش در ابوظبی به مدال دست نیافتند گفت: در خصوص عملکرد جودوکاران ایران در مسابقات جایزه بزرگ من نمی‌توان نظری دهم و کادر فنی باید پاسخگو باشد اما به نظر من علت این که ملی پوشان ایران نمی‌توانند در مسابقات برون مرزی آن چنان که باید نتیجه بگیرند این است که مسابقه کم می‌دهیم، در حالی که تمام جودوکاران خارجی که حریف ما هستند همیشه در حال مسابقه دادن و دست و پنجه نرم کردن با رقبا هستند اگر ما هم تعداد مسابقاتی که شرکت می‌کنیم بیشتر شود به طور قطع نتایج بهتری خواهیم گرفت.  
 
ملایی به مسابقات لیگ جودو اشاره کرد و گفت: من در لیگ امسال با تیم پاس ثامن الحجج قرارداد بسته‌ام. خوشبختانه تیم خوبی داریم و ملی پوشانی همچون احساس بهرامیان، وحید حسن‌زاده و قاسمی‌نژاد را در اختیار داریم.  
 
وی در خصوص میزان رضایتش از رقم قراردادها اذعان داشت: رقم قراردادها در لیگ جودو نسبت به سایر رشته‌های ورزشی پایین است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملی ، پوش ، وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار