اسامی تیم جودو اعزامی کشورمان به مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی اعلام شد که در میان آن ها نام ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد

ˈ

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید مرادیˈ جودوکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان یکی از نفرات اعزامی به رقابت های جودو جایزه بزرگ ابوظبی انتخاب شده است.

مرادی نماینده وزن 81- کیلوگرم کشورمان در این مسابقات خواهد بود، همچنین امیر قاسمی نژاد نیز در همین وزن به مسابقات اعزام خواهد شد.

مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی طی روزهای 30 آبان ماه و اول آذر ماه برگزار خواهد شد و تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در این مسابقات با شش جودوکار که اغلب آن ها نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور در مشهد بودند در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.

بهزاد وحدانی در وزن 60- کیلوگرم، وحید حسن زاده در وزن 66- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم، سعید مرادی و امیرقاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم، محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را تشکیل می دهند.

مسعود حاجی آخوندزاده و مسعود خسروی نژاد هدایت تیم جودو اعزامی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

در پایان این مسابقات جودوکاران به مدت سه روز در اردوی مشترکی که با حضور کلیه جودوکاران شرکت کننده برگزار خواهد شد، شرکت می کنند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، جودو ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.