رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نتوانم در مقابل میلان بازی کنم اصلاً ناراحت نخواهم شد، مهم اتحادی بود که بین پیشکسوتان دوباره برقرار شد.

حمیدرضا استیلی در مورد بازی ستارگان پرسپولیس و آث میلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر قسمت شد و پروین صلاح دانست من در روز پنجشنبه بازی خواهم کرد، هدف از برگزاری این مسابقه نمادین، ایجاد اتحاد و دور هم جمع شدن پیشکسوتان فوتبال بود که همه پیشکسوتان برای من دارای ارزش و احترام هستند و امیدوارم هر کسی در هر پستی که به کار گرفته می‌شود بتواند بهترین بازی را از خودش به نمایش بگذارد ولی از همه انتظار دارم به هم احترام بگذاریم و حرمت همه نگه داشته شود تا کدورتی پیش نیاید.

وی در ادامه گفت: من اگر بازی نکنم به هیچ عنوان گلایه‌ای نخواهم داشت. من تمام تلاش خودم را برای این بازی انجام دادم تا پیشکسوتان را دور هم جمع کنم زیرا پیشکسوت ها سرمایه ایران هستند و باید حفظ شوند و به ایتالیا هم رفتیم تا اقدامات اولیه این بازی را هماهنگ کنیم و امیدوارم هیچ‌گونه حرف و حدیثی بعد از به وجود نیاید.

استیلی در ادامه افزود: در حال حاضر 70 تا 80 نفر در حال تمرین کردن هستند و تا چهارشنبه همه با هم هستیم و فقط 23 نفر برای بازی می‌روند و بقیه هم کنار زمین یا از روی سکو، تماشاگر بازی هستند. از نظر من بازی کردن برای پیشکسوتان خیلی مهم نیست فقط احترام مهم است و امیدوارم با توکل بر خدا یک اتحاد خوب بین بازیکنان صورت بگیرد و یک بازی مردم پسند از خود آنها نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استیلی ، پرسپولیس ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار