پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی مقابل ستارگان میلان یک بازی دوستانه است اما کم اهمیت نیست و ما نباید حریف را دست کم بگیریم.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طی دو جلسه تمرین که انجام شده پیشکسوتان در آمادگی کامل بدنی هستند و تمرین روند خوبی دارد، تمرین ها یک روز در میان انجام می شود و سه شنبه آخرین تمرین را خواهیم داشت و خود را برای بازی روز پنج شنبه مقابل ستارگان میلان آماده می کنیم.
 
وی در  خصوص عملکرد سرمربی بیان کرد: علی پروین همانند گذشته به برد تیم فکر می کند و از لحاظ اخلاقی هیچ تغییری نکرده، جمع کردن ستاره ها دورهم کار مشکلی است ولی پروین با عملکرد مثبت به خوبی توانسته این کار را انجام دهد.

ابوالقاسم پور در ادامه  گفت: بازیکنان از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط ایده آلی ندارند و اکثر آنها در شرایط نسبی بسر می برند، اما نباید بازی را چون دوستانه است دست کم بگیریم و به حریف در زمین باج دهیم، زیرا برخی بازیکنان حریف در تیم ملی ایتالیا دهه 70 یا 80 حضور داشته اند و ما هم باید از بازیکنانی که آمادگی کامل بدنی دارند در زمین استفاده کنیم.

ابوالقاسم پور در مورد ترکیب یازده نفره تیم افزود: اینکه چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد بستگی به نظر پروین دارد سه شنبه آخرین روز تمرین است و من تمام سعی و تلاش خود را می کنم تا بتوانم در این ترکیب قرار بگیرم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، دوستانه ، ستارگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار