بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با میلان نشان دهنده جایگاه خوب فوتبال ایران در جهان است.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درباره بازی روز پنج‌شنبه میلان و پرسپولیس گفت: بعد از مدت‌ها بازی خوبی تدارک دیده شده و اين موضوع نشان دهنده این است که فوتبال ما در سطح ملی و باشگاهی جایگاه خوبی دارد و بازیکنان‌مان از لحاظ تاکتیکی و جسمانی در سطح خوبی قرار دارند.  
 
وی درباره آمادگی پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی مقابل میلان گفت: کم و بیش برای این بازی آمادگی داریم، عده‌ای از پیشکسوتان شرایط خوبی دارند و عده‌ای هم در شرایط خوبی نیستند، ولی آنچه که اهمیت زیادی دارد این است که شرایط پیش‌آمده که هم‌بازیان قدیمی دور هم جمع شوند و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.  
 
رأفت درباره احتمال حضورش در ترکیب تیم پرسپولیس نیز افزود: از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه کسی در ترکیب تیم قرار دارد و این موضوع به نظر مربی مربوط می‌شود، آن چه که اهمیت دارد این است که میلان تیم بسیار بزرگی در سطح باشگاهی و جهان است.  
 
بازيکن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس درباره انتخاب مسعود مرادی برای داوری این دیدار خاطرنشان کرد: مسعود مرادی داوری زحمت‌کش است و انتخاب بسیار خوبی است و معتقدم که او همیشه منصفانه و براساس مشاهداتش قضاوت کرده است. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار