دستکم يکصد تن از افراد گروه هاي مسلح در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در منطقه غوطه در شرق دمشق به هلاکت رسيدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ بيشتر کشته شدگان از گروه هاي جبهه النصره و دولت اسلامي عراق و شام موسوم به داعش بودند.  اين در حاليست که برخي منابع از کشته شدن برخي از فعالان مخالف لبناني به دست گروه موسوم به ارتش اسلام خبر مي دهند. 

سومر حاتم خبرنگار اين شبکه در سوريه در گزارشي گفت: فرماندهان گروه هاي مسلح يکي پس از ديگري کشته مي شوند. برخي از آنها در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در غوطه شرقي کشته شده اند. افراد مسلح تلاش کردند برخي از مواضع را در غوطه بار ديگر به تصرف خود در آورند اما ارتش اين اجازه را به آنها نداد و با آتش سنگين راه نفس کشيدن را بر آنها بست. 

يکي از افسران ارتش سوريه گفت: نيروهاي مسلح به همراه نيروهاي دفاع ملي گروه هاي مسلح را هدف قرار دادند و شمار زيادي از آنها را که از گروه هاي مختلف تروريستي بودند  به هلاکت رساندند. 

در ادامه آمده است: منابع مخالفان از کشته شدن شش تن از بارزترين فعالان رسانه اي خود در ريف دمشق خبر دادند که محمد السعيد سخنگوي شوراي رهبري انقلاب از آن جمله به شمار مي رود که به همراه پنج نفر ديگر کشته شده است. اين در حاليست که برخي اطلاعات نشان مي دهد گروه ارتش اسلام اين افراد را در منطقه جربا در غوطه شرقي اعدام کرده است. 

افسر ارتش سوريه در ادامه گفت: برخي از گروه هاي تروريستي نيز با يکديگر درگير هستند و فرماندهان گروه هاي مسلح حساب هاي خود را با يکديگر تسويه مي کنند به همين سبب در درگيري هايي که بين اين گروه ها با يکديگر روي داده است شمار زيادي از آنها به هلاکت رسيده اند. 

در ادامه گزارش آمده است: نيروهاي ارتش سوريه منطقه دير عطيه را که افراد مسلح به دنبال عقب نشيني از منطقه قاره در ريف شمالي دمشق در آنجا مستقر شده اند، هدف قرار داد و با ريختن آتش سنگين در منطقه دير عطيه خسارات سنگيني به آنها وارد کرد و خود را براي لحظه يورش به اين منطقه و ورود به آنجا آماده مي کند. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار