مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برنامه صد روزه نشان از"شفاف‌سازي "دولت دارد/ اتخاذ روش‌هاي جديد براي حل مشکلات "خودرو"، افزایش 5 درصدی"صارات پوشاک"/ تامین 60 درصد نیاز بازار داخلی پوشاک از سوی تولیدکنندگان وطنی ، توسعه ناوگان ريلي متوقف است/بيان دغدغه‌هاي شركت‌هاي ريلي خصوصي و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


برنامه صد روزه نشان از"شفاف‌سازي "دولت دارد/ اتخاذ روش‌هاي جديد براي حل مشکلات "خودرو"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/2/1770416_602.jpg

 نکو با بيان اينکه ارائه برنامه صد روزه شفاف‌سازي و صداقت دولت در قبال مردم نشان مي‌دهد،گفت: متاسفانه دولت در حوزه خودرو موفق عمل نکرد که البته اگر دولت مي‌توانست دراين صد روز براي حل مشکلات خودرو معجزه کند قطعا دريغ نمي‌کرد.

"مسکن مهر" آسانسور "استاندارد" ندارد/ اعلام کدهای غیرمجاز محصولات "طلا"
 بازرسی‌های اداره کل استاندارد استان تهران از ۱۵۰ آسانسور مسکن مهر در ۴ منطقه پرند، پردیس، ورامین و پاکدشت حاكي از ان است كه هیچ یک از این آسانسور‌ها استاندارد نیستند.

"توافقنامه ژنو" صادرات نفت ایران را افزایش می‌دهد/ بازار جهانی در انتظار عرضه "نفت ایران"

 تحلیلگران معتقدند کاهش و لغو تحریم‌های ایران، افزایش صادرات نفت این کشور و کاهش قیمت‌ها را در پی خواهد داشت.

افزایش 5 درصدی"صارات پوشاک"/ تامین 60 درصد نیاز بازار داخلی پوشاک از سوی تولیدکنندگان وطنی
 ميزان صادرات پوشاک ايران در 7 ماهه نخست سال جاري با 5 درصد افزايش به رقم 38 ميليون دلار رسيد.

پايتخت در حفاظت از ميراثش لنگ مي زند

تهران، پايتختي که به گفته مدير کل ميراث فرهنگي استان تهران در حفظ ميراث خودش درمانده و براي تبديل شدن به الگويي تمام عيار نيازمند طرح ها و ايده هايي است که پيگيري شوند.وابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران

عرضه فن آوري هاي نوين براي بهسازي بافت هاي فرسوده

 عضو كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه تا پايان برنامه پنجم توسعه50 درصد بافت هاي فرسوده كشور بايد اصلاح و سازماندهي شوند خواستارارائه جديدترين شيوه هاي فن آوري نوين ساخت و سازبه منظور تسريع در بهسازي اين بافت ها شد.

کاهش قیمت "دلار" تا سطح 2894 تومان/ هر گرم طلای 18 عیار 84 هزار،"سکه" 832 هزار تومان
 امروز دوشنبه 4 آذر ماه نرخ ارزهای رسمی توسط بانک مرکزی اعلام شد که بر طبق آن قیمت دلار 12 ريال افزایش یافت و این در شرایطی است که این ارز در بازار امروز 2 هزار و 900 تومان را پشت سر گذاشت و تا سطح 2 هزار و 894 تومان پایین آمد.

معامله 2 ميليون و 352 هزار تن انواع محصول در "بورس کالاي ايران"

طي آبان ماه افزون بر 2 ميليون و 352 هزار تن انواع کالا در تالارهاي محصولات صنعتي و معدني، کشاورزي و فرآورده هاي نفتي و پتروشيمي بورس کالاي ايران در دو بخش صادراتي و داخلي به ارزش بيش از 38 هزار ميليارد ريال مورد معامله قرار گرفت که از نظر حجم و ارزش در مقايسه با مهر ماه به ترتيب از رشد 26 و 18 درصدي برخوردار شد.

توسعه ناوگان ريلي متوقف است/بيان دغدغه‌هاي شركت‌هاي ريلي خصوصي
 كارشناس حمل و نقل ريلي با بيان اينكه نمايشگاه راه و شهرسازي محلي براي تعامل بخش خصوصي با دولت است، گفت: ارائه پروژه‌‌هاي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري براي بخش خصوصي و آشنايي دولت با فعالان بخش خصوصي در حوزه حمل ونقل به خصوص سيستم ريلي، از مزاياي برگزاري اين نمايشگاه است.

واردات رسمی، سلامت "برنج " را تضمین می‌کند
 برنج آلوده‌ای از طریق مبادی رسمی و گمرکات وارد کشور نشده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار