سرمربی تیم فوتسال حفاری گفت: ایجاد فرصت برای جوانان تیم به طور حتم آینده‌ای روشن را برای حفاری رقم خواهد زد.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط تیم و روند رو به رشدی که در پیش گرفته‌ایم در اهواز محکوم به پیروزی و کسب امتیاز بازی بودیم در همین راستا بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتیم. از ابتدا بازی با فشار بر بازیکنان رقیب، مجال بازی‌سازی و حملات خطرناک را از آنها گرفتیم تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر پایان رسید. در نیمه دوم برخلاف انتظار شیرازه تیم هلال احمر از هم پاشید تا موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشته باشیم البته قادر به کسب امتیاز با اختلاف گل بیشتری بودیم اما هنوز استرس بازیکنان تیم از بین نرفته و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری افزود: البته جو سالن اهواز و بازی‌های خانگی در فشار عصبی بازیکنان تاثیر به سزایی دارد و روند بازرسی را برایمان سخت می‌کند اما بی‌تجربه‌های تیم با انجام بازی‌های بیشتر حرفه‌ای رقابت می‌کنند. تیم حریف در تایم بازی‌ها با تعویض بازیکنان تغییراتی را در تیم ایجاد کرد، با مشاهده این جریان تعویض‌های خود را با توجه به نقاط ضعف و قدرت هلال احمر تنظیم کردیم و به هدف رسیدیم البته یکی از نکاتی که در بازی روز گذشته مورد توجه قرار گرفت استفاده از بازیکنان جوان تیم بود تا با فراهم آوردن فرصت برایشان به مرور زمان به شرایط ایده‌آل آنها نزدیک شویم.
 
ناظم‌الشریعه در ادامه بیان داشت: سال گذشته تنها از تعدادی بازیکنان بهره گرفته می‌شد اما دیروز نیمه دوم بازی را به جوانان سپردیم تا به باتجربه‌ها برای رقابت دشوار برابر دبیری استراحت دهیم و با بکارگیری جوانان، تیم یک دستی بسازیم. خوشبختانه همین افکار باعث پیشرفت تیم شده است. بهره‌گیری از تمام استعدادهای تیم این روزها رمز موفقیت حفاری شده است از سوی دیگر پایبندی به اخلاق و منش ورزشکاران گام موثر رو به جلویی برایمان بوده است. زیرا تیمی به هدف می‌رسد که در درجه اول از لحاظ اخلاقی مشکلی نداشته باشد و همه چیز را فدای نتیجه نکند در همین راستا تغییراتی در تیم اعمال کردیم تا تیم همدل و بااخلاقی داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: هفته آینده رقابت سختی در برابر  دبیری خواهیم داشت این تیم یکی از قدرت‌های لیگ به شمار می‌رود و رویارویی با آنها با جمعی جوان کار دشواری است اما انگیزه بازیکنان و روند رو به رشد آنها همراه با برنامه‌هایی تاکتیکی که برای رقابت در نظر داریم بهترین نتیجه را رقم خواهد زد.
 
ناظم‌الشریعه در پایان عنوان کرد: 3 امتیاز مربوط به بازی نخست لیگ برتر با توجه به شرایط باید در اختیار شرکت‌ حفاری قرار گیرد در صورت اخذ این امتیاز در جدول ارتقا خواهیم داشت و بازیکنان با انگیزه بیشتری رقابت می‌کنند امیدوارم تصمیم نهایی مربوط به این مورد هرچه سریع‌تر اتخاذ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتیال ، تیم ، حفاری ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار