مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تمامی مراکز درمانی و پزشکی کشور در آینده نزدیک مشاوره ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر لیدا فدایی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور دانشگاه در آینده نزدیک به تمامی مراکز پزشکی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مراکز پزشکی غیر وابسته و همچنین بیماران خدمات مشاوره‌ای ارایه می‌دهد. 

وی با بیان این مطلب که بیماران مختلف می‌توانند از این سیستم استفاده کنند، درخصوص مزایای این سیستم گفت: از مزایای سیستم پزشکی از راه دور می‌توان به مواردی نظیر کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان رسیدگی به بیماران، جلوگیری از اتلاف وقت، تسهیل و تسریع انجام مشاوره اشاره کرد. 

 فدایی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی این سیستم با همکاری واحدهای فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز مسیح دانشوری اظهار کرد:  بیمارستان‌هایی که متقاضی اجرای این سیستم هستند، می‌توانند ضمن تماس با مرکز تحقیقات پزشکی از راه دور پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی مسیح دانشوری در این خصوص اقدام لازم به عمل آورند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار