کارگردان فیلم سینمایی "عملیات مهد کودک" معتقد است که این فیلم برعکس فیلم‌های کودک دیگر، سعی در پر رنگ‌تر جلوه دادن کودکان داشت.

فرزاد اژدریفکارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: با نگاهی کوتاه به سینما می‌توان گفت که جای بعضی از ژانرها، به خصوص ژانر کودک در سینمای ما خاصی است اما نبود متولی مناسب در این زمینه دلیل خوبی برای نساختن چنین فیلم‌هایی نیست.

وی افزود: با توجه به نیاز کودکان برای تماشای فیلم در سینما و ساخته شدن فیلم‌های بی ارتباط با کودکان تصمیم به ساخت فیلمی با محتوای کودکان گرفتم زیرا در سال‌های اخیر به نام سینمای کودک فیلم‌های بی ارتباط با آن‌ها و با محتوای غیر مناسب ساخته می‌شود.

اژدری عنوان کرد: به عکس فیلم‌های کودک دیگر از همان آغاز نگارش فیلمنامه سعی در پررنگ جلوه دادن کودکان داشتیم و به همین دلیل بازیگرن بزرگسال این کار نقش‌های کوتاهی در "عملیات مهدکودک" داشتند.

وی ادامه داد: روحیات متنوع کودکان ضمن تاثیرگذاری بر روی این کار فضای شیرینی را در طول کار ایجاد می‌کرد و به نوعی ساده آن‌ها باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی شد.

اژدری تصریح کرد: با توجه به تاثیر فروش یک فیلم بر روی سینما ما امیدواریم این فیلم ضمن برخورداری از فروش خوب باعث تشویق کارگردانان به ساخت چنین فیلم‌هایی شود.

اژدری با اعلام رضایت از تبلیغات "عملیات مهد کودک" خاطرنشان کرد: پخش‌ها برای تبلیغات این اثر زحمت زیادی کشیده و در چند مرحله نیز به آن اضافه می‌کنند.


انتهای پیام/ص

برچسب ها: زمینه ، متولی ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار