شایعه دوپینگی بودن یکی از کشتی‌گیران تیم ملی ایران در مسابقات جهانی 2013 بوداپست قوت گرفت.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از این که در چند روز گذشته بحث مثبت اعلام شدن دوپينگ 2 ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2013 مطرح شد، امروز از سوی یک منبع آگاه شنیده شد تنها یکی از کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات جهانی دوپینگی بوده تا جایی که فیلا در صدد است این خبر را تا چند روز آینده به طور رسمی اعلام کند.

در این رابطه علی طاهری، رئیس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون کشتی به خبرنگار ما گفت: من هم یک سری صحبت‌ها را در چند روز گذشته شنیده ام اما با قاطعیت باید عرض کنم هیچ نامه‌ای به صورت رسمی از سوی فدراسیون جهانی کشتی به فدراسیون ما بابت این موضوع ابلاغ نشده در نتیجه می توان گفت این صحبت‌ها شایعه‌ای بیش نیست.

عضو فدراسیون پزشکی فیلا در ادامه با بیان این که ما به دنبال ورزش پاک هستیم، تصریح کرد: درست است شعار اصلی ما ورزش پاک است اما باید جایگاه و زندگی شخصی ورزشکار نیز در نظر گرفته شود به همین دلیل نباید تا زمانی که به صورت رسمی از سوی فیلا نامه‌ای ابلاغ نشده قضاوت کنیم. مطمئن باشید هر ورزشکاری تخلف کند طبق قوانین با او برخورد خواهیم کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی کشتی تا پایان ماه جاری میلادی اسامی کشتی گیرانی که نمونه آزمایش آنها مثبت بوده را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد به همین دلیل به دوستانی که در این چند روز یک چنین صحبتهایی را مطرح کردند پیشنهاد می‌کنم تا زمان اعلام رسمی فیلا صبر کنند بعد تصمیم بگیرند.

در هرصورت از آنجا که این شایعه هنوز از سوی هیچ مقام مسئولی در فدراسیون کشتی تائید نشده باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقاتی در چند روز آینده در ورزش اول کشور رخ خواهد داد. البته ما هم امیدواریم این گمانه زنی‌ها فقط و فقط در حد شایعه باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، دوپینگ ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار