مربی تیم فوتبال ساحلی در حاشیه استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: ما در گروه سختی قرار گرفته بودیم.، اما توانستیم از گروهمان صعود و در نهایت قهرمان مسابقات بین قاره‌ای شویم.

هاشم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال گروهمان آنقدر سخت بود که باور نمی‌کردیم از گروهمان صعود کنیم اما با همت بازیکنان توانستیم قهرمان بین قاره‌ای شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه بیان کرد: ما در هر دیدار با 2 تیم بازی می‌کردیم یکی تیم داوری و دیگری تیم حریف بودند به هرحال داوری به ضررمان بود. آن‌ها دوست نداشتند تا از گروهمان صعود کنیم.

وی اظهار داشت:ما برای پاداش بازی نمی‌کردیم بلکه برای دینمان به مردم بازی می‌کردیم و این قهرمانی را تقدیم به ملت شریف ایران می‌کنم.

هاشم‌پور بیان کرد: قهرمانی در کنار خلیج فارس لذت بخش بود ما بعد از کسب مقام قهرمانی اشک شوق ریختیم و حس عجیبی بعد از اهتراز پرچم به همه ما دست داد.

مربی تیم فوتبال ساحلی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان ورزشی به قولشان عمل کنند و نگاه ویژه‌ای به رشته فوتبال ساحلی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی انجام دادند تا امکانات خوبی در اختیارمان قرار دهند که باعث قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساحلی ، فوتبال ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار