تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان پس از كسب عنوان قهرماني در جام بين قاره‌اي وارد تهران شدند و پس از آن به گفتگو با خبرنگاران پرداختند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تيم ملي فوتبال ساحلي ايران پس از پيروزي بر روسيه، برزيل، ايتاليا، امارات و درنهايت شكست دوباره روسيه در جام بين قاره‌اي 2013 كه به ميزباني امارات برگزار مي‌شد توانست به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يابد و ساحلي بازان كشورمان امروز ظهر ساعت 13:40 وارد تهران شدند.
 
شايان ذكر است: مهدي محمدنبي، آيت‌اللهي و فريدون اصفهانيان از جمله مسئولان فدراسيون فوتبال هستند كه براي استقبال از ساحلي‌بازان كشورمان به فرودگاه آمدند.
 
لازم به ذكر است: بهرام افشارزاده و نصرالله‌ سجادي نيز به نمايندگي از كميته ملي المپيك به استقبال از ساحلي‌بازان كشورمان در فرودگاه حاضر هستند.

**اميدوارم قول‌هاي مسئولان عملي شود

رئيس دپارتمان فوتبال ساحلي گفت: خوشحالم که قهرمان مسابقات بين قاره‌اي شديم و اميدوارم با کسب اين نتيجه خوب قول‌هاي مسئولان عملي شود.

شهرياري اظهار داشت: بسيار خوشحال هستم که عنوان قهرماني فوتبال ساحلي جام بين قاره‌اي 2013 امارات را از آن خود کنيم و اميدوارم با توجه به شرايط نامناسبي که ساحلي‌بازان کشورمان دارند وعده‌هاي مسئولان کشورمان امروز عملي شود چراکه آنها خيلي زحمت کشيدند تا به اين عنوان دست يابند.

وي در ادامه تصريح کرد: کارشکني اماراتي‌ها سريالي بود آنها قرعه ما را در گروه سختي انداختند و داوري‌ها ناعادلانه بود.

**حسینی: با تمام مشکلات توانستیم قهرمان شویم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با وجود تمام مشکلاتی که اماراتی‌ها برای ما به وجود آوردند توانستیم قهرمان این دوره مسابقات شویم.

پیمان حسینی در مورد مسابقات بین قاره‌ای گفت: به نوبه‌ی خود این قهرمانی را به همه‌ی ملت ایران تبریک می‌گویم مسابقات سختی بود که با تلاش بسیار برای اولین بار قهرمان این دوره مسابقات شدیم.

دروزاه‌بان تیم ملی ساحلی در ادامه گفت: در ابتدا فکر قهرمانی را نمی‌کردیم زیرا در گروه سختی قرار داشتیم و فکر کردن به قهرمانی در همچین گروهی مشکل است ولی با همت بچه‌ها و دعای خیر مردم این قهرمانی را کسب کردیم.

وی در مورد میزبانی اظهار داشت: کارشکنی کشور میزبان کار را برای ما سخت‌تر کرده بود بازی در یک کشور عربی بسیار سخت بود زیرا‌ آن‌ها اصلاً دوست نداشتند تیم ایران همچین نتیجه‌ای کسب کنند.

بهترین دروازه‌بان این دور مسابقات در مورد قهرمانی در خلیج فارس گفت: حسی که در این وضعیت میتوان داشت قابل وصف نیست و در مورد بهترین دروازه‌بان شدن باید بگویم انتظار بهترین دروازه‌بان شدن را داشتم زیرا دارای اعتماد به نفس زیادی بودم با دیدن این همه کارشکنی از طرف مسئولان برگزاری بهترین دروازه‌بان نشدنم تعجب آور نبود.

حسینی خاطرنشان کرد: از استقبال مسئولان و مردم تشکر میکنم مسئولان با دست پر آمده بودند زیرا یک سری صحبت‌ها شده که امیدوارم به واقعیت بپیوندد ما بیشتر برای دل مردم تلاش کردیم این تیم تمامی سعی و تلاش خود را انجام داد و اگر از طرف مسئولان حمایت شویم میتوانیم بهتر از این هم کار کنیم این تیم نیاز به حمایت دارد.

**نادری: با حمایت مناسب مسئولان، قهرمانی جهان دور از دسترس نیست

بازیکن فوتبال ساحلی اظهار داشت: همانگونه که قهرمانی جام بین‌قاره‌ای را کسب کردیم با حمایت مسئولان می‌توانیم قهرمانی جهان را هم کسب کنیم.

نادری گفت: این بازی‌ها در سطح بالایی برگزار شد در بازی با ایتالیا و برزیل خیلی تلاش کردند که تیم ایران نتواند نتیجه بگیرد ولی با سعی و تلاش موفق از این 2 بازی بیرون آمدیم در بازی با ایتالیا ناداوری‌ها به قدری مشهود بود که تمام مردم دیدند علاوه بر برد این دو تیم تمام تیم‌ها را با برد پشت سر گذاشته و قهرمان این مسابقات شدیم.

وی در مورد حمایت مسئولان چنین بیان کرد: امیدوارم مسئولان با دست پر به استقبال آمده باشند زیرا انتظار داریم از این تیم حمایت جامعی انجام گیرد و از لحاظ مالی قول‌هایی داده‌اند که امیدواریم به حقیقت بپیوندد و برای قهرمانی جهان حمایت شویم.

بازیکن فوتبال ساحلی در پایان گفت: باید از حمایت و دعای مردم خوبم تشکر کنم.

**هاشم‌پور: ما در هر دیدار با 2 تیم مواجه بودیم

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: به هرحال گروهمان آن‌قدر سخت بود که باور نمی‌کردیم از گروهمان صعود کنیم اما با همت بازیکنان توانستیم قهرمان بین قاره‌ای شویم.

هاشم‌پور افزود: به هرحال گروهمان آنقدر سخت بود که باور نمی‌کردیم از گروهمان صعود کنیم اما با همت بازیکنان توانستیم قهرمان بین قاره‌ای شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه بیان کرد: ما در هر دیدار با 2 تیم بازی می‌کردیم یکی تیم داوری و دیگری تیم حریف بودند به هرحال داوری به ضررمان بود. آن‌ها دوست نداشتند تا از گروهمان صعود کنیم.

وی اظهار داشت:ما برای پاداش بازی نمی‌کردیم بلکه برای دینمان به مردم بازی می‌کردیم و این قهرمانی را تقدیم به ملت شریف ایران می‌کنم.

هاشم‌پور بیان کرد: قهرمانی در کنار خلیج فارس لذت بخش بود ما بعد از کسب مقام قهرمانی اشک شوق ریختیم و حس عجیبی بعد از اهتراز پرچم به همه ما دست داد.

مربی تیم فوتبال ساحلی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان ورزشی به قولشان عمل کنند و نگاه ویژه‌ای به رشته فوتبال ساحلی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش زیادی انجام دادند تا امکانات خوبی در اختیارمان قرار دهند که باعث قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای شد.

 
**بلوک‌باشی: قبلاً نانوا بوده‌ام اما حالا بیکار هستم

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: هفت، هشت ماه پیش نانوایی داشتم که جمع کردم و فقط فوتبال بازی می‌کردم و در حال حاضر بیکار هستم.

بلوک‌باشی در مورد مسابقات بین قاره‌ای گفت: این قهرمانی را به ملت ایران که در تمام مسابقات دعای خیر خود را از تیم دریغ نکردند، تقدیم می‌کنیم. باید بگویم در این بازی‌ها سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشتیم در گروهی بودیم که با حضور سه تیم قدرتمند برزیل، ایتالیا، روسیه کاری مشکل پیش رو داشتیم به غیر از جنگیدن با این سه تیم با یک تیم دیگر هم مقابله می‌کردیم و آن تیم داوری بود زیرا به هیچ عنوان نمی‌خواستند ایران حتی در مقام چهارم هم قرار بگیرد ولی با سعی و تلاش توانستیم قهرمان شویم.

بازیکن خوب تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد استقبال مسئولان بیان کرد: از حضور مسئولان و استقبال آن‌ها راضی هستم و مردم هم به استقبال ما آمده بودند و باید از آن‌ها تشکر کرد.

وی در مورد قول‌های مسئولان گفت: مسئولان امر هدایایی در نظر گرفته‌ و قول‌هایی را هم داده‌اند که امیدواریم به سرانجام برسد باید بگویم ما برای سرافرازی کشور و خوشحالی مردممان می‌جنگیم اما قول‌هایی که فدراسیون داده عملی شده اما قول‌های وزارت کشور هنوز به جایی نرسیده است.

بلوک باشی در پایان افزود: شغل قبلی بنده نانوایی بود اما هم اکنون بیکار هستم و فقط ورزش می‌کنم.
 
**سجادي ما وارث بدهي‌ها هستيم/ تا پايان امسال با حضور رئيس‌جمهور از قهرمانان تجليل مي‌کنيم

کانديداي پيشين وزارت ورزش گفت: ما قهرمانان بسياري داريم که هنوز از آنها قدرداني نشده و اين به عهده ماست که از آنها تجليل کنيم و ما وارث بدهي‌ها هستيم.

نصرالله سجادي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نزديک به دو سال است که ما از قهرماناني که در عرصه‌هاي مختلف براي کشور عزيزمان افتخار آفريني کردند تجليل و قدرداني نکرديم و قهرمانان ما هنوز هم نتوانستند به پاداش‌هاي خود دست يابند و ما وارث بدهي‌ها هستيم.
 
وي تصريح کرد: با هماهنگي‌هاي حاصله ميان وزارت ورزش و امور جوانان با نهاد رياست جمهوري قرار است تا پايان امسال مراسم تجليل از کليه قهرمانان با حضور رئيس‌جمهور منتخب مردم صورت بگيرد زيرا دولت بويژه شخص رئيس جمهور نظر ويژه‌اي برروي قهرمانان ملي ما دارند و ما سعي داريم به بهترين وجه از آنان تقدير کنيم.
 
وي افزود: من از عملکرد ساحلي‌بازان، کادر فني تيم ملي فوتبال ساحلي و همچنين فدراسيون فوتبال لذت بردم و اين قهرماني ها نشان دهنده آن است که جوانان ما استعدادهاي بسياري براي شکوفا شدن دارند و ما اميدواريم تا جوانان بسياري جذب اين‌گونه ورزش‌ها شوند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: ساحلی ، فوتبال ، ایران ، قاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۲۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
واقعا دستشون درد نکنه عالی بودن
حیف که مسولین قدر نمی دونن حالا بری میلیاردی بدید به آرش برهانی و امثال اونا
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۳:۵۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
سرزمین شیران و شیر مردان ایران
آخرین اخبار