رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مرکز باید پشتوانه‌های علمی سیاست‌های کلی کشور را ایجاد کند و به ندای پژوهشگران پاسخ مثبت دهد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم معارفه خود با تشکر از مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل اعتماد و انتصاب وی به عنوان رئیس مرکز استراتژیک، گفت: ما امیدواریم دراین مرکز بتوانیم به ندای پژوهشگران پاسخ مثبتی بدهیم و هرآنچه را که مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان فرمودند عملی کنیم.

وی افزود: این مرکز بایستی در تلاش باشد تا پشتوانه علمی سیاست‌های کلی کشور را ایجاد کند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تشکر از زحمات دکتر روحانی در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: افرادی همچون آقایان تخت‌روانچی و عراقچی از محصولات علمی این مرکز هستند و امیدواریم بتوانند در عرصه دیپلماسی موفق باشند.

ولایتی تاکید کرد: موفقیت امروز ما در عرصه دیپلماسی بدون ایستادگی ملت ما امکان‌پذیر نبود و در این مسیر همه دولت‌مردان و مسئولان ما نقش مهمی داشتند.

رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ما امیدواریم در این کار مهمی که در پیش داریم بتوانیم تمدن نوین اسلامی را با تقویت فرهنگمان به پیش ببریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، مرکز ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار