در نخستين همايش ملي «نامداران صنعت IT» از همراه اول با لوح و تنديس ويژه تقدير به عمل آمد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طي مراسمي در مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما از شركت هاي برتر حوزه IT كشور تقدير شد.

در اين همايش ملي كه با حمايت مجلس شوراي اسلامي، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و حضور مديران و كارشناسان حوزه IT كشور برگزار شد، بر اساس رأي داوران شركت هاي موفق و برتر IT كشور معرفي و با لوح تقدير و تنديس ويژه مورد تقدير قرار گرفتند.

در نخستين همايش ملي «نامداران صنعت IT»، همراه اول به عنوان شركت برتر  IT كشور معرفي و از مدير عامل اولين و بزرگترين اپراتور تلفن همراه كشور با لوح و تنديس ويژه همايش تقدير شد.

 در بخشي از متن اين لوح تقدير خطاب به مهندس صدوقي مديرعامل اپراتور اول آمده است: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي مزين است و به انگيزه سپاس و قدرداني از تلاش هاي ارزشمند و گام هاي مثبت و تحسين برانگيز آن مجموعه در راستاي توسعه IT در دولت تدبير و اميد، بر اساس رأي هيأت داوران همايش، بدينوسيله از دستاوردها و توفيقات علمي و عملي مجموعه تحت مديريت جنابعالي تقدير مي شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: معرفی ، همراه اول ، شرکت ، موفق ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار