شهردار جدید دماوند گفت: آبادانی و توسعه همه جانبه شهر در گرو همدلی و حمایت هیات امنای محلات است.

ˈعباس صفریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه اعضای هیات امنای محلات نمایندگان مردم در شهر هستند، اظهارکرد: اعضای هیات امنا می توانند به نمایندگی از مردم با حضور در شهرداری پیگیر رفع مشکلات باشند.

وی هیات امنا را به عنوان عضو ناظر بر ارائه خدمات شهری دانست و افزود:هیات امنا باید شهرداری را در احداث بوستان های محله ها یاری کنند.

صفری بیان کرد:بافت های فرسوده در محلات زیبایی شهر را تحت تاثیر قرار می دهد که باهمکاری هیات امنا و شهرداری این مشکل رفع می شود.

همچنینˈمصطفی آقاییˈ رییس شورای اسلامی شهر دماوند نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وظایف و نقش هیات امنای محلات و مجموعه مدیریت شهری و شورا در ساماندهی و رفع مشکلات محلات گفت: همکاری و تعامل دو جانبه هیات امنا همانند شورایاران در شهرهای بزرگ و مدیریت شهری نقش بسزایی در رونق محلات دارد.

وی ادامه داد:شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر امکان نظارت بر تمامی نقاط مختلف شهر را ندارند و اعضای هیات امنا می توانند دراین زمینه مسوولان را یاری کنند.

آقایی با بیان اینکه رکن اساسی و تصمیم گیرنده محلات، هیات امناها هستند و مدیران شهری نقش اجرایی را به عهده دارند، خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری داشتن محلاتی آباد و در خور شان شهروندان است./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.