عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ویژگی مهم بسیج که ریشه در اخلاص دارد را اقتدار بسیج عنوان کرد و افزود: عامل اصلی بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی سلاح هسته‌ای نیست بلکه اقتدار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد کریمی‌قدوسی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج گفت: حضرت امام (ره) بسیج را شجره طیبه و درختی تناور و پرثمر دانستند.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، بسیج در طول دوران تشکیل خود همواره با صداقت و اخلاص عمل کرده و رمز موفقیتش نیز همین موضوع بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه بسیج همه وجودش را برای رضای خدا و اهداف اسلام خلاصه کرده است برگرفته از ویژگی اخلاص و صداقت بسیج است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که بسیجی یعنی علی(ع) که همه وجودش را وقف اسلام کرد، اظهار داشت: امروز افتخار بسیجیان این است که همه وجودشان را وقف اسلام کنند، اسلامی که رهبر و مشی و مسیر دارد.

کریمی‌قدوسی ویژگی دیگر بسیج که ریشه در اخلاص دارد را اقتدار بسیج عنوان کرد و افزود: عامل اصلی بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی اقتدار است.

وی ادامه داد: بسیج، لشکر مخلص خداست و متشکل از مردمان باایمانی است که در صحنه‌هایی چون دفاع مقدس و مقابله با فتنه 88 مقتدرانه پای کار می‌آیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی ویژگی دیگر بسیج را همه فن حریف بودن آن در همه عرصه‌ها دانست و گفت: در این لشکر مخلص خدا از همه اقشار و حرفه‌های گوناگون حضور دارند و در هر عرصه‌ای که بسیج را به میدان بطلبند از جهاد علمی، خلق حماسه اقتصادی و بسیج سازندگی تا دفاع مقدس و مبارزه با فتنه که از همه سخت‌تر است، وارد میدان می‌شوند.

وی ولایت‌پذیری بسیج را دیگر ویژگی این تفکر نامید و اظهار داشت: بسیجیان هیچگاه امام (ره) و رهبر خویش را تنها نگذاشته و همواره مطیع امر ولی فقیه بوده‌اند.

کریمی‌قدوسی جهانی بودن را خصوصیت مهم دیگر بسیج دانست و گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که مسئولان باید بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت (عج) است.

وی افزود: حضرت امام (ره) این بشارت را درباره ماهیت انقلاب اسلامی دادند، پرچم، در دست او و رهبر فرزانه انقلاب است و بسیج هم لشکر مخلص این حرکت جهانی است./

برچسب ها: قم ، عامل ، اصلی ، نظام ، اقتدار ، سلاح ، هسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.