مربی سابق تیم فوتبال ساحلی در خصوص قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در چارچوب مسابقات بین قاره‌ای گفت: خدا را شکر می‌کنم بازیکنان تیم فوتبال ساحلی بعد از هفت سال سختی توانستند قهرمان مسابقات بین قاره‌ای شوند.

بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قهرمانی فوتبال ساحلی زحمات مربیان سابق همچون فلاحت‌زاده هم است که بعد از هفت سال زحمات کادر فنی و تلاش بازیکنان به ثمر رسید و جام قهرمانی در امارات به ایران رسید.

مربی سابق تیم فوتبال ساحلی در ادامه اظهار داشت: لیگ فوتبال ساحلی الآن 2 سال است که شروع شده بر این اساس قهرمانی فوتبال ساحلی به خاطر داشتن لیگ پویا و منظم است که مسئولان باشگاه‌ها بازیکنان آماده را تحویل تیم ملی می‌دهند.




وی بیان کرد: به مربیان تیم‌های فوتبال ساحلی هم باید یک خسته نباشید بگوییم چرا که تعامل آن‌ها با مربیان تیم ملی باعث شد که تیم فوتبال ساحلی قهرمان بین قاره‌ای شود. به هر حال همبستگی ملی و حمایت کادر اداری از تیم ملی در قهرمانی فوتبال ساحلی در امارات تأثیرگذار بود.

داداش‌زاده اظهار داشت: در دورانی که ما در تیم فوتبال ساحلی حضور داشتیم مسابقات فوتبال ساحلی پخش مستقیم نداشت و اهمیت به این مسابقات داده نمی‌شد اما هم‌اکنون پخش شدن این مسابقات باعث شد که بازیکنان انگیزه و روحیه مضاعف پیدا کنند.

وی درباره عملکرد تیم‌های قدرتمند در مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جهان شد چرا که بهترین‌های جهان را شکست داد. تیم برزیل در حدود 80 درصد ترکیب تیمش عوض شده بود اما بازهم این تیم برزیل بود که مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی حاضر شد.

مربی سابق تیم فوتبال ساحلی درباره تداوم قهرمانی‌های تیم فوتبال ساحلی تصریح کرد: مسئولان باید به فوتبال ساحلی بهای بیشتری بدهند، همچنین فوتبال ساحلی باید یک تیم دوم هم داشته باشد تا جوانها جایگزین با تجربه‌ها در تیم ملی شوند.



داداش‌زاده بیان کرد: در دورانی که ما جزو کادر فنی تیم ملی ساحلی بودیم بازیکنان را 15 روز قبل از بازی‌های تیم ملی به اردو دعوت می‌کردیم و سه روز زمان می‌برد تا آنها را برای بازی‌ها آماده کنیم. در حال حاضر لیگ پویای فوتبال ساحلی باعث شده که ملی‌پوشان از فرم ایده‌‌آل برخوردار باشند.

وی عنوان کرد: به هر حال پشتوانه‌سازی در تیم ملی فوتبال ساحلی باید سرلوحه برنامه مسئولان باشد و از بازیکنان با تجربه همچون عباس هاشم‌پور و شهرام شریفی در سال‌های بعد به عنوان مربی استفاده کنند.

مربی سابق تیم فوتبال ساحلی درباره گفته‌های کفاشیان اظهار داشت: کفاشیان فرد صادقی است و حرف‌هایش را با صراحت می‌گوید. به هر حال فدراسیون فوتبال باید جایزه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را بین ملی‌پوشان تقسیم کند. همچنین مسئولان باید بدانند که قهرمانی تیم فوتبال ساحلی فقط یک مربی خارجی نیست بلکه این موفقیت مرهون زحمات تمام مربیان لیگ فوتبال ساحلی هم است.

داداش زاده تصریح کرد: بر این اساس مسئولان باید یادداشت‌هایی در شأن تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر بگیرند تا ملی‌پوشان انگیزه‌شان را برای قهرمانی‌های دیگر از دست ندهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی تیم فوتبال ساحلی را به گودرزی، وزیر جدید ورزش و جوانان هم تبریک می‌گویم چرا که یا قدمش خوب بوده و فوتبال ساحلی قهرمان مسابقات بین قاره‌ای شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار