رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با اشاره به گزارش صد روزه دولت که قرار است توسط دولتمردان ارائه شود، گفت: تیم هسته‌ای کشورمان در چند روز مذاکرات سخت و فشرده تیم ایران با اقتدار و ایستادگی بر مواضع ایستاد و شیرینی خوبی به ملت ایران تقدیم کرد.

"غلامعلی عرب‌خدایی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موفقیت اخیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 اظهار داشت: این موفقیت اولین گام پایداری تمام اقوام ملت ایران بود که در کنار رهبر معظم انقلاب و در سایه جمهوری اسلامی شجاعانه ایستادند.
 
وی با اشاره به تعبیر "مقام معظم رهبری" که فرمودند، می‌توان غرب را به احترام فراخواند، ادامه داد: دیدیم که در سایه سیاست‌های هوشمندانه و منطقی "رهبر معظم انقلاب" ، همچنین تدبیر و امید می‌شود افق‌های بهتری را ترسیم کرد، این موفقیت را به "رهبر معظم انقلاب"، رئیس جمهور محترم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان تبریک می‌گوییم.
 
رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه 30 سال دشمنان داخلی و خارجی فعالیت غیر صلح آمیز هسته‌ای ایران را تبلیغ کرده و کشورمان در این جند سال مظلوم واقع شد، اضافه کرد: این‌بار باید با اهتمام بیشتر گام برداشته و دستاوردهای بیشتری را عاید کشورمان کنیم، جمهوری اسلامی ایران امروز روش جدیدی از حکومت دینی همراه با عقلانیت به همه دنیا نشان داد.
 
عرب‌خدایی با اشاره به گزارش صد روزه دولت که قرار است توسط دولتمردان ارائه شود، افزود: موفقیت اخیر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با گروه 1+5 بهترین دستاورد 100 روزه دولت ارزیابی می‌شود، چراکه در چند روز مذاکرات سخت و فشرده تیم ایران با اقتدار و ایستادگی بر مواضع ایستاد و شیرینی خوبی به ملت ایران تقدیم کرد.

رئیس کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه با تبریک این موفقیت به دبیر کل حزب مطبوعش خاطر نشان کرد: محمدباقر نوبخت یکی از یاران دکتر روحانی است که در تصمیم‌سازی‌های اخیر دولت نقش تاثیر گذاری داشته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار