رضا رضامندی، از پیش کسوتان و فعالان نمایش های تخت حوضی، به دلیل گرفتگی رگ‌های قلب، برای سومین بار راهی بیمارستان شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، سعیده رضامندی، در خصوص آخرین وضعیت پدر خود اظهار کرد: حدود پنج سال است که پدرم از بیماری قلبی رنج می‌برد و پیگیر درمان وی هستیم، اما با وجود مراقبت‌های مداوم و درمان‌های موقتی تاکنون بهبودی در حال پدرم حاصل نشده و هم اینک در بخش ccu بیمارستان مدرس بستری است.

وی همچنین یادآور شد: پیش از این جمعه، 24 آبان ماه، پدرم در بخش ccu بیمارستان لقمان بستری شد که پس از شش روز، وی را به بیمارستان امام حسین (ع)منتقل کردند و آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت. این عمل، شش ساعت به طول انجامید، ولی تاثیری در حال پدرم نداشت. امروز صبح وی دوباره با وضعیت وخیمی روبه رو شد که مجبور شدیم هر چه سریع تر به بیمارستان مدرس منتقلشان کنیم.

دختر رضا رضامندی با اشاره به اینکه این پیش کسوت در زمان حیات استاد سعدی افشار، به مدت دو سال و نیم از آن هنرمند فقید پرستاری و نگهداری می کرده، گفت: ما تا امروز حدود پنج میلیون تومان هزینه های بیمارستانی را خودمان و به سختی تامین و پرداخت کرده ایم. پدرم از پیش کسوتان نمایش های سیاه بازی است و سال ها برای هنر این مملکت زحمت کشیده، اما هیچ کس سراغی از او نگرفته و به عیادتش نیامده است.

سعیده رضامندی در پایان، از مردم و دوستان این هنرمند پیش کسوت خواست برای سلامتی پدرش دعا کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.