علیرضا خمسه معتقد است که آموزشگاه‌های بازیگری همانند کار زرگرها با تراش الماس از فرد دارای استعداد بازیگر می‌سازد.

علیرضا خمسه؛ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سینما باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از ورود هنرجویان به کلاس‌های بازیگری از آن‌ها تست گرفته می‌شود تا میزان استعداد آن‌ها را بسنجند.
 
این بازیگر مطرح ادامه داد: از هنرجویانی که وارد کلاس‌های بازیگری می‌شوند حدود 10 درصد وارد عرصه‌ی بازیگری می‌شوند و کسانی که وارد این عرصه می‌شوند بیشتر استعداد ذاتی دارند و بعضی از آن‌ها هم با آموزش استادان مجرب بازیگر می‌شوند.
 
وی افزود: در کلاس‌های بازیگری، برای افراد با استعداد و بالا برای بازیگری استثناهایی هم قائل می‌شوند.
 
خمسه عنوان کرد: افرادی که وارد کلاس‌های بازیگری می‌شوند نمی‌توان گفت که همه‌ آن‌ها فقط به تئاتر یا فقط به سینما یا تلویزیون علاقه دارند بلکه تعدادی از آن‌ها تئاتر و تعدادی هم به سینما یا تلویزیون علاقه‌منداند.
 
این بازیگر بیان کرد: کیفیت کلاس‌های بازیگر نیز به شهریه‌ای که هنرجویان می‌پردازند بستگی دارد. مثلا اگر شهریه‌ی بیشتی بپردازند آموزش‌های بیشتر و بهتری به آنها می‌دهند.
 
وی تصریح کرد: نمی‌توان گفت که جمله‌ی از شما بازیگر می‌سازیم کاملا درست است و کار آموزشگاه‌های بازیگری مثل کاری است که زرگرها انجام می‌دهند، باید الماس باشد تا توسط زرگر تراش بخورد و تراش و خراش سنگ کار با ارزشی نیست.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
کار اموزشگاه شما کلاه بردری از یک مشت ادم بد بخت ميباشد زرگرهارو بدنام نکن
آخرین اخبار