با صدور حکمی از سوی معاون رییس جمهور، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران و مشاور حقوقي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري منصوب شدند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با حکم محمدعلي نجفی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و  مشاور حقوقی رئیس سازمان منصوب شدند.

در حکم انتصاب خسروآبادی به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران آمده است:

"توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی- تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گام های موثری بردارید."

براساس اين گزارش در حکم نجفی خطاب به هدايت ا... شاهینی به عنوان مشاور حقوقي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آمده است:

"نظر به سوابق، تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور حقوقی منصوب می شوید.

انتظار دارد با اطلاع دقیق جنابعالی از قوانین و مقررات جاری سازمان در سه حوزه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارایه راهکارهای مناسب حقوقی مشکلات احتمالی مرتفع و زمینه اعتلای سازمان فراهم شود.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیرمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشد.

گفتنی است وی پیش از این به عنوان مدیرکل کار و امور اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان قم، مدیرکل اداری و مالی استانداری خوزستان، مشاور قضائی دیوان عدالت اداری و معاون مدیرکل شوراهای حل اختلاف مشغول به فعالیت بوده است.

مسئولیت هیات های حل اختلاف استانهای چهارمحال و بختیاری و قم و مسئولیت هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری استانداری خوزستان و ادارات تابعه و ...از دیگر سوابق کاری شاهینی به شمار می رود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار