رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مر کز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی امین عارف نیا را به عنوان رییس مر کز روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.
 
در حکم نجفی برای عارف نیا آمده است:
 
"نظر به شایستگی،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  منصوب می نمایم.
 
ابعاد مختلف، گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت سازمان، اقتضاء می کند که ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملکردها مطلع و برای همراهی و تکامل بیشتر در جریان امور قرار گیرند.
 
برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با فعالان سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، همچنین فرهنگسازی در حوزه های سه گانه فعالیت سازمان، برنامه ریزی، ساماندهی و مدیریت فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای ، اطلاع رسانی و انعکاس دقیق و صحیح فعالیت های سازمان و مستندسازی چندرسانه ای از اهم وظایفی است که انتظار می رود با ارتباط مستمر با شورای اطلاع رسانی دولت و تعامل سایر حوزه ها و بهره گیری از توان کارشناسی و همکاری کارکنان در راستای تحقق ماموریت ها و اهداف سازمان محقق شود.
 
امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید."
 
 
 
عارف‌نیا پیش ازاین مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران،‌ قائم مقام فرهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره)،مشاور رییس هیات امناءموزه ملی قرآن کریم و رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار