نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت : تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری و گفتمان ولایت از اصلی ترین وظایف طلاب و روحاینیون است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون در جمع طلاب، روحانیون و فضلای حوزه های علمیه استان مرکزی در مدرسه علمیه امام مهدی(عج) اراک از " بیان " به عنوان بزرگترین سلاح روحانیون و طلاب یاد کرد و افزود : باید با بیان مبتی بر گفتمان ولایت ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن تفکر بسیجی و ولایت در بطن جامعه گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به محو.رهای مهم سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع 50 هزار نفری بسیجیان از طلاب و روحانیون خواست با تبیین بیانات رهبر فرزانه در مسایل مهم داخلی و منطقه ای به وظایف اخلاقی و ایمانی خود بهتر عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود هدف از تشکیل سازمان بسیج طلاب و روحانیون را تقویت بنیه معنوی در پایگاه های مقاومت بسیج خواند.

حجت الاسلام صادق پور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح ا.. استان هم به تشریح فعالیت های این سازمان در استان پرداخت و اهمیت فعالیت های تبلیغی طلاب و روحانیون را بمنظور استحکام بنیان های فکری و معنوی جامعه و بی اثر کردن تبلیغات دشمن یادآور شد./
برچسب ها: گفتمان ، وظایف ، روحانیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.