رئیس کانون دفا‌تر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور با اشاره به اینکه مدیریتهای ما مبتنی بر فرد است گفت: عملکرد مدیریت‌ها مبتنی بر سیستم و نظام مدون نبوده بلکه بصورت سلیقه‌ای عمل می‌شود.

علی فلاح حقیقی، رئیس کانون دفا‌تر پیشخوان دولت در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق بیان داشت: پس از گذشت سه ماه از آغاز به کار "دولت" جدید هنوز یک جلسه در حوزه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت تشکیل نشده است. 

وی افزود: ۱۶ هزار دفتر در کشور تشکیل شد که با فراخوان و سیاست‌های دولت ایجاد شدند و یک سرمایه بزرگ ملی در این حوزه به کار گرفته شد. 

 وی در ادامه با بیان اینکه تغییری صورت گرفت و اساسا تمام این سرمایه گذاری به نوعی نادیده گرفته شد، اظهار داشت: این امر در مورد شبکه‌ای مانند شبکه دفا‌تر پیشخوان دولت که هم در برنامه پنجم توسعه قانون برای آن‌ها مدون شده و وجود دارد به سطوح مختلف تبدیل می‌شود که شرکتهایی در این حوزه فعالیت می‌کنند. 

 رئیس کانون دفا‌تر پیشخوان دولت خاطرنشان ساخت: این مجموعه‌ها با توان بسیار محدود‌تر سرمایه و تخصص خود را متمرکز کرده تا نسبت به یک کسب و کار قابل اتکا برنامه ریزی کرده و در راستای اشتغالزایی خدمتی به کشور کرده باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار