بحران اقتصادي در انگليس و سياست‌هاي رياضتي دولت سبب شده است هر روز مشکلات قشر کم‌درآمد و فقير اين کشور بيشتر شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، "صلیب سرخ" به دلیل کاهش رفاه اقتصادی و افزایش قیمت ها در انگلیس که منجر به  افزایش بانک غذا و موسسه خیریه شده برای کمک به توزیع کمک های غذایی در انگلیس اقدام کرده است.

بر این اساس، بحران اقتصادي در انگليس و سياستهاي رياضتي دولت سبب شده است هر روز مشکلات قشر کم درآمد و فقير اين کشور بيشتر شود.

موسسه خيريه حامي بي خانمان‌ها موسوم به شلتر(سرپناه) در جديدترين گزارش خود اعلام کرد شمار انگليسيهاي بي خانمان به بالاترين رقم رسيده است.

اين موسسه در يک سال گذشته بيش از يکصد و 70 هزار درخواست کمک دريافت کرده است که در مقايسه با سال گذشته 10 درصد افزايش را نشان مي دهد.

کارشناسان می‌گویند مهمترین علت افزایش بدهی خانواده های انگلیسی، تورم است که باعث افزایش قیمتها و هزینه ها شده است. به باور کارشناسان، سیاستهای غلط دولت و بانک مرکزی باعث افزایش تورم شده است.

بر اساس این گزارش، از هر 10 کودک در انگلیس 4 نفر در فقر زندگی می کنند و 50 تا 70 درصد کودکان در 100 منطقه این کشور فقیر هستند. فقر و نابرابری، فرصت های زندگی را از میلیون ها کودک در این کشور گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصاد ، ریاضتی ، انگلیس ، بانک ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار