"حمیدرضا پگاه" از جمله بازیگران گزیده کار تلویزیونی است که پس از آخرین تجربه حرفه‌ای خود در سریال حیرانی این روزها عهده دار ایفای نقش "طاها "در سریال "آوای باران" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما؛ حمیدرضا پگاه بازیگر نقش طاها در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شبکه سه سیما نظر خود را نسبت به این نقش این طور توضیح داد: طاها یک تاجر موفق است که شرایط خوبی دارد. او همسر خود را در حادثه ای را از دست داده است و با فرزند کوچک خود و مادرش زندگی می کند. وی در کارش دچار مشکلاتی می شود و بعد دوباره به زندگی اش بر می گردد.

وی در پاسخ به این که آیا در این سریال با تغییر و تحولات شخصیتی این کاراکتر مواجه هستیم یا نه بیان کرد: به دلیل این که هنوز نگارش فیلمنامه کامل نشده است و من پایان داستان را نمی دانم، نمی توانم درباره فرجام و سرنوشت این شخصیت نظری بدهم. اما این بیشتر شرایط است که طاها را تغییر می دهد. شاید هم سن او این تغییرات را توجیه کند.

وی درباره قصه کلی کار هم نظر خود را این طور بیان کرد: از نظر من آوای باران یکی از پرماجرا ترین سریال هاست. قصه های فرعی زیاد و جذابی در این کار وجود دارد که از مقطعی اساسا به عنوان قصه های اصلی پررنگ می شوند. اساسا علت این که در این کار حضور دارم نیز همین جذابیت داستان است. نویسندگان این کار هم از جمله نویسندگان طراز اول هستند و تجربه های موفق قبلی خود آقای سهیلی زاده به عنوان کارگردان هم که برای همه ثابت شده است. واقعیت این است که وقتی تجربه ها کنار هم قرار می گیرند می توان انتظار یک نتیجه خوب داشت.

وی همچنین به گریم باور پذیر نقش خود و سایر کاراکترها نیز اشاره کرده و در این رابطه اظهار کرد: وقتی بیست سال می گذرد و شرایط سختی برای یک شخصیت پیش می آید طبیعتا تغییراتی ظاهری در او ایجاد می شود که خوشبختانه این تغییرات در گریم نقش هم خیلی باور پذیر پیاده شده است.

بازیگر سریال شبی از شب ها در پاسخ به این سوال که کدامیک از مقاطع زمانی سریال گره ها و داستان های فرعی بیشتری دارد افزود: کشمکش ها در بازه زمانی دوم سریال به طبع بیشتر است چراکه قسمت های ابتدایی معمولا به معرفی شخصیت ها و مقدمه چینی برای بروز اتفاقات اصلی داستان و مطرح کردن مشکلات مربوط می شود.

مجموعه تلویزیونی آوای باران کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و داستان یک تاجر دارو به نام طاها ریاحی را در بر می گیرد که به دلیل گرفتاری کاری مسیر زندگی اش دگرگون شده و اتفاقاتی برای وی و دخترش رقم می خورد. در این سریال زندگی کاراکتر ها در دو مقطع زمانی دهه 70 و حال حاضر روایت می شود.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنوش
۱۹:۰۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
ادم خوبی نقش قشنگی داره و خیلی خوب بازی می کنه وخوشم می یاد از بازیش دایی طا های خوبی هست.
آخرین اخبار