معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19، از مرمت و بهسازی زیر گذر پارکینگ شمالی حرم امام خمینی (ره) در این منطقه خبر داد.

زنوزی‌ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرمت و بهسازی زیر گذر پارکینگ شمالی حرم امام خمینی(ره) واقع در محدوده ی منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور رفع نقاط آبگیر، رفع و جلوگیری از تجمع آب در زیر گذر پارکینگ شمالی حرم امام خمینی (ره) و سهولت در تردد شهروندان در دست اجرا است.

زنو‌زی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: ا‌کیپ های اجرایی فنی،‌عمران و ترافیک ناحیه 5 شهرداری منطقه 19 و امور شهری منطقه به صورت مستمر برای تسهیل در تردد شهروندان در آماده باش کامل ا‌ند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رفع نقاط آبگیر در زیر‌گذر پارکینگ شمالی حرم امام خمینی (ره)، مرمت و آسفالت 25 تن در این زیر گذر را از اقدامات اجرایی این طرح است.

زنوز‌ی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: شستشوی مخازن زباله به صورت مستمر، شستشوی معابر اصلی، بزرگراه ها و محلات منطقه،‌احداث سرانه های فضای سبز در بزرگراه های واقع در منطقه 19 از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه است.
انتهای پیام/

برچسب ها: تردد ، شهرداری ، مرمت ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار