مارکو اکتاویو گفت: اماراتی ها حریف سرسختی بودند و ایران در دو سال گذشته همیشه امارات را شکست داده اما این بار در نیمه نهایی و با توجه به اینکه سه بازیکن ایران غایب بود خوب عمل کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در باره بازی مقابل امارات گفت: اماراتی ها حریف سرسختی بودند و البته همیشه از قدرتهای فوتبال ساحلی آسیا بوده اند  و ایران در دو سال گذشته همیشه امارات را شکست داده اما این بار در نیمه نهایی و با توجه به اینکه سه بازیکن ایران غایب بود کار کمی سخت شده بود اما بازیکنان ایرانی با جنگندگی نشان دادند که می خواهند قهرمان شوند و به همین دلیل به فینال راه پیدا کردیم.

مارکو در پاسخ به اين سئوال که اعتراض زیادی به داوری دارید و در بازی اول هم مقابل روسیه اخراج شدید، آیا معتقدید که ناداوری در مسابقات صورت می گیرد که سرمربی ایران پاسخ داد: داوری هم جزئی از بازی است و البته برای من و تیمم فقط برد مهم است و ما روی فینال بازیها تمرکز کرده ایم و کاری به بازیهای گذشته نداریم. سه بازیکن ما هم به خوبی استراحت کرده اند و حالا آماده بازی مقابل روسیه هستیم.

مارکو درباره بازی مقابل روسیه هم گفت: در کمتر از دو ماه برای سومین بار مقابل روسیه قرار می گیریم. اولین بار پیروز شدیم، دومین بار در یک چهارم نهایی جام جهانی شکست خوردیم و حالا در فینال جام بین قاره ای مقابل روسیه قرار می گیریم. این تیم قهرمان جهان است و مطمئنا کار راحتی نداریم اما بازیکنان ایرانی با کیفیت همیشگی شان مقابل روسیه قرار می گیرند و امیدواریم که با جام به تهران برگردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان خاطرنشان کرد: ما در این رقابتها همه کار کردیم، روسیه قهرمان جهان را برده ایم، برزیل قهرمان چند دوره جهان را شکست داده ایم، ایتالیا که میزبان جام جهانی بوده است را شکست دادیم، از سد امارات میزبان گذشته ایم و حالا فقط مانده که در فینال بتوانیم تیم روسیه را شکست دهیم و قهرمان بین قاره ای شویم. همه تیم هایی که در این رقابتها بودند قهرمانان قاره شان بوده اند. بازیکنان ایرانی از نظر ذهنی بسیار خوب هستند و همیشه در تمرین ها به آنها می گفتم که شما می توانید یک روز بهترین تیم های جهان را شکست دهید و همه دیدید و دیدند که توانستیم با ظرفیت و کیفیت بالا، به فینال برسیم. امیدوارم امروز بازی خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم که روسیه را شکست دهیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اکتاویو ، بازیکنان ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار