سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي گفت: بچه ها با همه توان خود در اين رقابت ها حضور پيدا خواهند كرد و در مقابل گروه مرگ پيروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تيم ملي فوتبال ساحلي ايران ديروز صبح آخرين اردوي خود در ايران را سپري كردند تا سفر خود را با آمادگي لازم براي جام جهاني تاهيت آغاز كنند.

ماركو اكتاويو در خصوص آمادگي تيمش براي حضور در رقابت هاي جام جهاني و به خصوص ديدار اين تيم با گروه مرگ گفت: انگيزه تيم براي قهرماني بسيار بالا هست و بازيكن هاي ما با تمام توانشان خود را براي كسب مقام قهرماني آماده كرده اند.

در حال حاضر تمامي كشورها به قدرت تيم ما ايمان پيدا كرده اند با اين حال بازيكن هاي ما بايد توانشان را در زمين به نمايش بگذارند.

وي با توجه به اصالت برزيلي خود افزود: بسياري از بازيكن هاي برزيل همچنين مربي و دستيار مربي اين تيم بازيكن من بوده اند و حالا بايد در برابر يكديگر به رقابت بپراريم.

اكتاويو در ادامه گفت: گروه دپارتمان پزشكي ما تمام سعيشان را كردند تا بدن بازيكن ها را طبق شرايط زماني آن جا تطبيق بدهند، من اين قول را به ايراني مي دهم كه ما در اين جام جهاني مي توانيم پرچم پر افتخار ايران را به اهتزار در بياوريم و ناكامي اين تيم را در جام جهاني قبل جبران كنيم./آق
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، اردوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار